Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zou dit kunnen of ligt dit hier aan mijn browser ?
Bijvoorbeeld dit http://www.pctuts.be/81070-post4.html
Een afbeelding die ik zie als een rood kruis, maar als ik het adres in de browser geef, zie ik deze afbeelding wel, dus hij is er wel !

Via deze manier heb ik al meerdere afbeeldingen geplaatst op het forum die nu niet meer te zien zijn, maar wel bestaan. Tijdens het plaatsen zie ik de afbeelding wel meteen in het forum staan vreemd genoeg. Misschien omdat deze nog in de cache staat omdat ik de afbeelding om het adres te kopieeren had geopend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zou dit kunnen of ligt dit hier aan mijn browser ?
Bijvoorbeeld dit http://www.pctuts.be/81070-post4.html
Een afbeelding die ik zie als een rood kruis, maar als ik het adres in de browser geef, zie ik deze afbeelding wel, dus hij is er wel !

Via deze manier heb ik al meerdere afbeeldingen geplaatst op het forum die nu niet meer te zien zijn, maar wel bestaan. Tijdens het plaatsen zie ik de afbeelding wel meteen in het forum staan vreemd genoeg. Misschien omdat deze nog in de cache staat omdat ik de afbeelding om het adres te kopieeren had geopend.

Ik heb de link 3 maal moeten openen vooraleer ik de afbeelding kon zien. De eerste 2 keren zag ik alleen de tekst "iets telaat van toch", de derde keer waren de ballons ook te zien.
 
Doorlinken is ongebruikelijk, hoewel ik mij er soms ook aan bezondig ;)
Het komt er op neer dat sommige sites via script er voor zorgen dat je niet kan doorlinken...
Dit is eigenlijk aanzien als het gebruiken (lees misbruiken) van een ander zijn webruimte.

Je kan echter via "album" hier op het forum een mapje aanmaken voor je afbeeldingen.
Uploaden en via de link invoegen in je topic.

Ik heb de bewuste post aangepast zodat de ballonnen nu zouden moeten zichtbaar zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de link 3 maal moeten openen vooraleer ik de afbeelding kon zien. De eerste 2 keren zag ik alleen de tekst "iets telaat van toch", de derde keer waren de ballons ook te zien.
Ik ben even benieuwd, als je het adres van de afbeelding direct in de browser geeft, zie je de afbeelding dan wel meteen ?

Even met de rechtmuisklik op het rode kruis en dan het adres selecteren en CTRL C en plakken Ctrl V in de Browser.
 
Doorlinken is ongebruikelijk, hoewel ik mij er soms ook aan bezondig ;)
Het komt er op neer dat sommige sites via script er voor zorgen dat je niet kan doorlinken...
Dit is eigenlijk aanzien als het gebruiken (lees misbruiken) van een ander zijn webruimte.

Het is webruimte van mijzelf, kijk maar eens naar het adres
 
Dan is het idd vreemd dat de afbeelding niet altijd doorkomt ;)
Ik zal eens testen...
hb10.gif

Het is webruimte van mijzelf, kijk maar eens naar het adres
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het daardoor komt: username/password authentication ;)

he hts-log.txt file, and hts-cache folder, may contain sensitive information,

such as username/password authentication for websites mirrored in this project

do not share these files/folders if you want these information to remain private
 
Ik denk dat het daardoor komt: username/password authentication ;)

he hts-log.txt file, and hts-cache folder, may contain sensitive information,

such as username/password authentication for websites mirrored in this project

do not share these files/folders if you want these information to remain private

OK, maar waarom dan de ene keer wel en de andere keer niet.
Ik gebruik dit al jaren en nu lukt het ineens niet.
 
Als je hem wel ziet zal die uit je cache komen van de rechtstreekse URL.
Leeg je je cache en tik je de URL via tuts éérst dan zie je hem niet....
Haal de beveiliging er vanaf "authentication" en het zou moeten opgelost zijn.
Dan kan iedereen uiteraard je structuur zien als die terugkeert via de rechtstreekse link.

OK, maar waarom dan de ene keer wel en de andere keer niet.
Ik gebruik dit al jaren en nu lukt het ineens niet.
 
Laatst bewerkt:
Als je hem wel ziet zal die uit je cache komen van de rechtstreekse URL.
Leeg je je cache en tik je de URL via tuts éérst dan zie je hem niet....
Haal de beveiliging er vanaf "authentication" en het zou moeten opgelost zijn.
Dan kan iedereen uiteraard je structuur zien als die terugkeert via de rechtstreekse link.


Jawel dat snap ik, maar zoals JW schrijft http://www.pctuts.be/81103-post2.html gebeurd mij ook soms.

Geeft allemaal niet, ik ga op zoek naar een andere oplossing om alle afbeelding die ik wil gebruiken niet op jullie servers te zetten. Dit scheelt dataverkeer en webspace voor Pctuts.
 
Wat JW zegt zal zeker kloppen, in die zin dat de afbeelding reeds in cache aanwezig is de derde
poging, nadat hij de rechtstreekse URL bezocht heeft. Dan zal die uiteraard blijven doorkomen...
Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken ;)

Jawel dat snap ik, maar zoals JW schrijft http://www.pctuts.be/81103-post2.html gebeurd mij ook soms.

Geeft allemaal niet, ik ga op zoek naar een andere oplossing om alle afbeelding die ik wil gebruiken niet op jullie servers te zetten. Dit scheelt dataverkeer en webspace voor Pctuts.
 
Wat JW zegt zal zeker kloppen, in die zin dat de afbeelding reeds in cache aanwezig is de derde
poging, nadat hij de rechtstreekse URL bezocht heeft. Dan zal die uiteraard blijven doorkomen...
Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken ;)

Het blijft alleen wel vreemd dat deze truc altijd heeft gewerkt en nu niet (meer) , maar dat kan natuurlijk toeval zijn.
Ik was van Lycos uitgeweken naar een oud fire.prohosting.com account, omdat Lycos de laatste tijd wat haperingen heeft.

Ik ga wat anders zoeken om de afbeeldingen te plaatsen.

Maakt niet uit, zet dit Topic maar op gesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan