Status
Niet open voor verdere reacties.
dan is het aangeraden om na de installatie van de office eerst je pc te controlleren en te laten scannen , zonodig ook met malewarebytes ...
daarna als deze veillig bevonden is om een bootable image aan te maken van deze pc in de staat waar hij nu in bevind...
vooropgesteldt dat dit dus een OS is die nog maar pas in gebruik is ..met alleen het hoogst nodige geinstalleerd.... indien je ooit de bijgeleverde recovery dient te gebruiken dan zit je weer in het zelfde schuitje .
indien dit voor je te moeilijk is , kan je ook over wegen om een backup aan te maken van je ganze systeem en deze op een externe schijf te bewaren ;maar het risico in een backup is en bestaat dat het soms voor komt dat je deze niet meer kunt aanspreken !!
een andere optie is je maak een systeemherstelschijf aan ... ook hier besta de kans dat deze daarna weer niet herkent word .!
ikzelf heb dit al 1 x voor gehad
 
Hoi
Nogmaals bedankt

Ik kan het pas zondag allemaam uitproberen
op de laptop had ik al Mailware bites geinstaleerd
Ik laat altijd weten als het gelukt is

Musiclover
 
Heb ook problemen gehad met mijn nieuwe acer desktop. Ik kreeg een blauw scherm. Heel de boel van acer eraf gegooid en schijf geformateerd. Nadien nieuwe windows 7 64-bit geinstaleerd en office 2007. Nu geen enkel probleem meer. Groetjes Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan