Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
Ik heb een Acer laptop met windows7 home edition
Hier op zou ik graag office willen instaleren maar het lukt niet . Op het einde van de installatie krijg ik steeds een register fout met de melding geen toegang tot of geen rechten

Unknow32\CLSIS\812034D2-760F-11CF-9370-00aa00b8bf00

Ik heb het geprobeerd met office 7 en 2011 maar steeds de zelfde fout
Verder heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt met administrator rechten en van daar uit geïnstalleerd maar dat lukt ook niet
Via regedit heb ik geprobeerd rechten aan te passen en ook de eigenaar maar de fout blijft.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik Windows opnieuw instaleren

Alvast bij voorbaat dank
Musiclover
 
eerst een paar vraagjes ..gelieve hier op te antwoorden zodat we je kunnen helpen ..

1.krijg je de melding dat je géén rechten bezit om ook maar iets te downloaden of is dit eenmalig ..
2.heb je ervoor al eens een office geinstalleerd gehad ....indien zo dan moet er ook eerst alles van verwijderdt worden
3.indien jij een engels talig windows gebruikt kun je géén nederlands talige office installeren ....
4..betreft het hier om een legaalle aangekochte office ....
 
Laatst bewerkt:
in verband met rechten ...deze dien je op te eisen ...

Allereerst klik/dubbleklik je op Computer, zodat je het Explorervenster krijgt, waarin alle schijven staan vermeld.

Vervolgens klik je met rechts die partitie of harde schijf aan, waarmee je problemen hebt en kies je in het uitklapmenu voor Eigenschappen.

Je klikt vervolgens in het venster Eigenschappen van ....op de tab Beveiliging en dan op de knop Bewerken.

Klik in het venster Machtigingen voor .... in het bovenste binnenvenster op Gebruiker (User)/jouw naam
en vervolgens klik je in het onderste binnenvenster onder Toestaan, achter Volledig beheer het hokje aan.

Vervolgens zie je dat alle hokjes aangevinkt worden.

Klik op de knop Toepassen en daarna tweemaal op de knop OK.

Hierna heb je de rechten op die partitie of harde schijf toegeeigend en kan je vervolgens weer alle handelingen verrichten, die je normaal gewend bent te doen
 
Stond op die laptop soms een proefversie van Office?
Hoe en met welk programma hebt u deze versie verwijderd?
 
ik heb de foutmelding nagetrokken ...er blijkt problemen te zijn met de activatie ...
dit kan van verschillende redenen afhangen maar het sterkste vermoeden is dat dit met een crack gebeurdt en daar loopt het dan verkeerdt ..
ik heb dan ook de oplossing al ;maar kan deze niet openbaar maken !
 
ik heb de foutmelding nagetrokken ...er blijkt problemen te zijn met de activatie ...
dit kan van verschillende redenen afhangen maar het sterkste vermoeden is dat dit met een crack gebeurdt en daar loopt het dan verkeerdt ..
ik heb dan ook de oplossing al ;maar kan deze niet openbaar maken !

Mijn buurvrouw heeft net hetzelfde voor op een nieuwe Acer desktop.
Na het verwijderen van de proefversie van Office kreeg ze bij het installeren van Office 2007 Pro ook deze melding.
Het is daarna van kwaad naar erger gegaan, OpenOffice heeft ze nog kunnen installeren, maar bij minstens 9 op de 10 programma's (en dat hoeven GEEN illegale versies te zijn) krijgt ze nu deze melding.
 
ik zei niet dat dit ook zo is ...ik zei dat er een activatie probleem is ...daarna uitte ik het vermoeden ""indien deze met een crack geactiveerd word ""
en zoals jij al aanhaalt indien er een vorige versie opstond dan dient de ts een verwijder tool te gebruiken maar dan moet hij wel het juiste office verwijdertool gebruiken ...
dat eerst de ts maar eens een antw gaf ..dan konden we erop ingaan ..
 
ik zei niet dat dit ook zo is ...ik zei dat er een activatie probleem is ...daarna uitte ik het vermoeden ""indien deze met een crack geactiveerd word ""
en zoals jij al aanhaalt indien er een vorige versie opstond dan dient de ts een verwijder tool te gebruiken maar dan moet hij wel het juiste office verwijdertool gebruiken ...
dat eerst de ts maar eens een antw gaf ..dan konden we erop ingaan ..

Die proefversie van Office werd er met een verwijderprogramma van MS afgehaald.
Ik heb ooit de naam hiervan wel eens horen vallen maar ik heb niet het minste idee hoe deze was.
Ik denk dat (voor de toekomst) gewoon overschrijven de beste en veiligste oplossing zal zijn.
In haar geval is het in feite niet erg, want er is vooraf een "ghost" gemaakt.
Terugzetten naar fabriekstoestand is daarom maar een kwestie van minuten, maar dan moet ze eerst eens "willen" om alle persoonlijke gegevens over te zetten naar een externe hd.
 
Beste vrienden

Bedankt voor de reactie

Ik zal alle oplossingen uitproberen en indien dit item nog even open blijft
Volgt mijn antwoord en oplossing

Alvaste bedankt

Musiclover
 
Laatst bewerkt:
De oplossing met Fixit werk goed, heb dit al vaak gebruikt. Het werkt met een Dos script. Heb wel even geduld, want dit kan enige minuten duren.
 
er werd géén oplossing aangereikt ...om het probleem van de foutcode te verhelpen ...er werdt alleen een tool beschikbaar gesteldt om de vorige office op een deftige manier te verwijderen ...
ook werd er door jouw nog niet geantwoord op de vraag nr : 4
de fout code : heeft betrekking op het online activeren van de office tijdens de installatie ...nadenkertje
 
er werd géén oplossing aangereikt ...om het probleem van de foutcode te verhelpen ...er werdt alleen een tool beschikbaar gesteldt om de vorige office op een deftige manier te verwijderen ...
ook werd er door jouw nog niet geantwoord op de vraag nr : 4
de fout code : heeft betrekking op het online activeren van de office tijdens de installatie ...nadenkertje

Deze foutcode ontstaat als er ergens nog resten van een oude Office installatie staan, hiervoor moet je eerst alle resten verwijderen. Daarna kan Office opnieuw geinstalleerd worden en als het goed is komen er dan geen foutcodes meer.
 
ja zo had ik het niet bekeken ....dus de activatie van de nieuwere versie wordt hiermede dan tegengehouden door de resten van de eerder geinstalleerde office ...wel dit zou best kunnen
 
Beste vrienden

Het is een nieuwe office met serienummer officieel dus
Ik heb de rechten zelfs in het systeem register aan gepast

De recovery cd met Windows bevat de probeer versie van office die ik verwijderd had

Daarna met een register cleaner ook in het register verwijderd maar dat heb blijkbaar nog niet goed gedaan
Ik zal die Microsoft fix gaan uitproberen

Nogmaals bedankt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan