kan iemand mijn Hijacklogje nakijken aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Woudje,
Ik heb Combofix.exe in Uninstall.exe veranderd. Ik klik dan op de afbeelding van die uninstall.exe maar dan begint combofix terug te lopen.
Op het moment dat die het logbestandje wil aanmaken kreeg ik wel een melding op de pc PEV.cfxxe werkt niet meer
 
Hallo,

Dan doen we het anders.


Download de ComboFix remove tool naar je bureaublad.
Start CF_UNINST.EXE
Klik vervolgens op Ok

ComboFix is nu verwijderd.

Woudje100
 
Combofix is nu weg.Moet ik eerst die removetool ook verwijderen voordat ik aan die cc cleaner begin?En hoe verwijder ik die tool?
 
Je mag de remove tool voor combofix wel verwijderen. Dit kun je doen door het programma te selecteren en dan op shift+ delete te drukken.

Woudje100
 
Hallo Woudje,
Die removetool is weg.CCCleaner heb ik laten lopen en die heeft een hoop fouten in het register gevonden en hij heeft ze ook hersteld.
Heb alle updates gedaan.Ik had de laatste java al maar heb voor alle zekerheid gedaan wat jij een paar mails terug gezegd had gedaan.
Zou nu alles in orde moeten zijn?
Nog 2 vraagjes
1.Moeten die programmas hitmanpro,HIjack this en CC Cleaner op de pc blijven staan?Of moet ik die verwijderen?
2.Vroeger als ik de pc opstartte dan kwam mijn pictogram van mijn avast onderaan in mijn taakbalk te staan en was er dadelijk een update van de laatste virussen.Nu doet hij dat niet meer en moet ik eerst avast starten vanuit mijn pictogram op het bureaublad.
 
Hallo Woudje,
Die removetool is weg.CCCleaner heb ik laten lopen en die heeft een hoop fouten in het register gevonden en hij heeft ze ook hersteld.
Heb alle updates gedaan.Ik had de laatste java al maar heb voor alle zekerheid gedaan wat jij een paar mails terug gezegd had gedaan.
Zou nu alles in orde moeten zijn?
Nog 2 vraagjes
1.Moeten die programmas hitmanpro,HIjack this en CC Cleaner op de pc blijven staan?Of moet ik die verwijderen?
2.Vroeger als ik de pc opstartte dan kwam mijn pictogram van mijn avast onderaan in mijn taakbalk te staan en was er dadelijk een update van de laatste virussen.Nu doet hij dat niet meer en moet ik eerst avast starten vanuit mijn pictogram op het bureaublad.

voor de programma's: als je genoeg plaats hebt op je pc mag je die laten staan.
voor je AV die niet opstart: ga naar start-->uitvoeren-->msconfig. onder het tabje 'opstart' moet avastUI aangevinkt staan.
 
Hallo Woudje,
Bij tabblad opstart staat avast zelfs niet vermeld in de lijst.
Bij het tabblad services wel daar staat het 3 maal
Avast antivirus actief
Avast mailscanner gestopt
Avast webscanner gestopt
 
Hallo,

Eerst gaan we Avast helemaal van de computer verwijderen, en daarna weer opnieuw installeren:duimop:

1. Ga naar start>configuratiescherm>software of programma's en onderdelen en verwijder daar Avast.
2. Download aswclear5.exe naar het bureaublad.
3. Start de computer op inde veilige modus. (Opstarten in de veilige modus)
4. Dubbelklik op "aswClear5.exe".
5. Klik op "REMOVE.
6. Herstart de computer.

Download en installeer Avast. Zorg ervoor dat deze volledig geupdate wordt!

Mogelijk moet je de pc meerdere malen herstarten.

Woudje100
 
Woudje,
Heb alles gedaan.Heb ook een ghost genomen van mijn c schijf nu met ghost 15.Hartelijk bedankt he.Ik sta in de schuld bij jou.
Fijne avond nog en gelukkig 2011
 
Graag gedaan hoor;)

Jij natuurlijk ook een gelukkig 2011:duimop:

Woudje100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan