Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat ik het beet heb na een beetje zoeken deze middag om pagina's en zo aan te maken zoals ik beschreven heb
nu verder zoeken en en alles proberen aanpassen naar eigen hoesting e
Mss nog een vraagje verschillende dingen zijn niet schrijfbaar bv kleur template
Nu weet ik dat als ik deze chmod in mijn ftp en op 777 zet dat deze wel schrijfbaar word.
zo ver zo goed maar moet ik na het aanpassen dan alles terug zetten zoals het stond?
 
Nu ja om een kleur te veranderen in een template mag deze blijven staan op 777 en moet je het nadien niet meer veranderen.
Het is wel aan te raden als er een setupbestandje of iets waar mensen (hackers) de site mee kunnen gaan storen niet op 777 te laten staan

Yveske
 
Dan kan iedereen het alleen lezen, dus ook zien maar enkel de gebruiker kan het veranderen en bewerken, de rest dus groepen en andere kunnen niets bewerken

Yveske
 
Yveske

Ik zie dat je afbeeldingen hotlinkt, wat eigenlijk niet mag. Hotlinken betekent afbeeldingen hier bekijken, maar die in werkelijkheid op een andere server staan.

Het kan ook zo




Klik eens op jouw plaatje en klik eens op mijn plaatje, en kijk eens wat er bij mijn plaatje gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
ok bedankt maar was me al gelukt
nu heb ik een volgende vraag
Ik heb een nieuwe template geinstalleerd en wil die een beetje aanpassen maar weet niet hoe ik het moet doen
Ik heb het bloklogo veranderd maar de tekst zou een beetje moeten opschuiven
waar kan ik dat veranderen
En nog iets ik wil de blokken links en rechts en in het midden dan de artikels maar nu staan de blokken allemaal rechts kan ik dit ook aanpassen?

ik heb deze template wbcc_ecolomania
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Templates volledig aanpassen in Joomla is echter niet gemakkelijk.
Omwille er heel veel modules staan en meestal computergegenereerd is

Yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan