Website van Joomla 2.5.7 transfereren naar Joomla 3.3.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
;! Joomla 2.5.7 wordt einde maand oktober niet meer ondersteund. Nieuwe versie is Joomla 3.3.6

Welke procedure kan aangeraden worden om een functionele website te transfereren van Joomla 2.5.7 naar Joomla 3.3.6.
Een back-up van de server staat op de laptop, dmv Akeeba (backup en kickstart).
Pogingen om rechtstreeks van uit de Joomla 2.5.7 te upgraden naar de 3.3.6 is niet mogelijk.

:Merci:
 
Het CMS Joomla is gemakkelijk te upgraden naar een hogere versie, maar als je bepaalde extenties, plugins, modules of een tempate hebt gebruikt die niet geschikt zijn voor deze hogere versie, zal je eerst op zoek moeten gaan naar versies die daar wel geschikt voor zijn.
 
Website van Joomla 2.5.7 transfereren naar Joomla 3.3.6

Het CMS Joomla is gemakkelijk te upgraden naar een hogere versie, maar als je bepaalde extenties, plugins, modules of een tempate hebt gebruikt die niet geschikt zijn voor deze hogere versie, zal je eerst op zoek moeten gaan naar versies die daar wel geschikt voor zijn.

Bedankt Lana voor de reactie.
Bij onderzoek zijn de extenties die ik gebruik geldig voor Joomla 2.5 en 3.0. Kan ik de extenties in de versie 2.5 uitschakelen of moeten deze verwijderd worden voorafgaande aan de upgrade? De template die ik bezig is Beez20.
 
Met de upgrade naar de hogere Joomla versie wordt de werkende nieuwe Beez template mee geinstalleerd.
Je zegt zelf al dat de gebruikte extenties voor Joomla 3 geschikt zijn, in dat geval moet het werken.
Als het niet goed werkt, inderdaad de 2.5 extenties uitschakelen. Hier is geen eenduidig antwoord voor, omdat dit per extentie verschilt.
 
Website van Joomla 2.5.7 transfereren naar Joomla 3.3.6

Met de upgrade naar de hogere Joomla versie wordt de werkende nieuwe Beez template mee geinstalleerd.
Je zegt zelf al dat de gebruikte extenties voor Joomla 3 geschikt zijn, in dat geval moet het werken.
Als het niet goed werkt, inderdaad de 2.5 extenties uitschakelen. Hier is geen eenduidig antwoord voor, omdat dit per extentie verschilt.

Bedankt Lana. :bravo: Ik begin de procedure te begrijpen en zal er werk van maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan