Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
Ik werk veel met firefox 3.0.1
Mijn vrouw die werkt liever met IE 7
Nu heb ik geprobeerd om mijn bladwijzers over te zetten in de IE maar dat lukt niet.
Vroeger ging dat wel met de vorige versie van Firefox.
Nu hebben de bookmarks de extensie SJON.
Er staat ook HTML exporteren . Maar dat lukt ook niet om over te zetten naar IE.
Voor IE is dat toch normaal HTML.
Iemand een oplossing voor dit probleem ??
 
Raar, raar je pc hoor, bij mij staat dat er wel in.
Waar staat dat in ?? In configuratiescherm ----> Programma's en onderdelen ??
Of in Windows onderdelen inschakelen of uitschakelen ??


Ik heb ook Firefox 2 geinstalleert maar dat is ook zelfde.Deze heeft wel HTML bestanden.
Ik vrees dat er iets mis moet zijn in windows en IE 7 (aangezien De IE 8 ook problemen geeft)
 
Firefox 3 maakt voor zijn bladwijzers en zijn backup daarvor gebruik van json bestand (als ik het goed heb is dat een java script object netwerk of toch zoiets) maar het bied ook de mogelijkheid je bladwijzers te organiseren en ze op te slaan in HTML door naar bladwijzers te gaan en dan bladwijzers organizeren enz... zie eerdere uitleg.
Het verbaast me dat jij dit niet kunt, juist op een andere pc ook gedaan.
 
Hoi,
Ik heb al een gedeelte kunnen oplossen.
Ik heb er een paar opgeslagen van een safari browser.
Eerst wou IE die ook niet aannemen .
Ik heb in IE de MODUS beveiliging uitgeschakeld en van dan neemt hij ze wel aan.
Wel heb ik terug geprobeerd om de bladwijzerd van FF 3 te exporteren naar andere map als HTML maar hij doet het maar als je gaat kijken vind je niets terug.
Hij geeft geen foutmelding aan ofzo. Het is precies of hij heeft ze opgeslagen in de gekozen map maar als je die opent zie je niets staan van de bladwijzers. Als je ze opslaat als gewone FF bladwijzers dan vind je ze wel als JSON bestand.Deze neemt IE dan weer niet aan.
Is rare bedoening mij dunkt.

ps: was tot gisteren op verlof daarmee dat het hier wat stil was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan