Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn printer is een HP deskjet F370 en heb windows7 64 bit.
Ik kan wel printen maar zou nu graag iets scannen en dat lukt me niet.
Heb een driver geïnstalleerd AIO_CDB_NON_NET_FULL_WIN_WW_130_141
Ik krijg een kader dat hij bezig is met extraheren.
Als dat voltooid is krijg ik een kader met selecteer 'installeren' maar ik kan enkel maar afsluiten (zie attachement).
Heb dit nu al enkele keren geprobeerd te downloaden en te installeren maar het lukt me niet.
Wat doe ik fout?

hp all in one series.jpg
 
maak niet uit welke browser je neemt de download snelheid komt niet hoger dan 2,48MB/sec
heb dit getest met FireFox en met de IE11

De downloadsnelheid heeft geen belang. Hoe het installatiebestand word uitgevoerd is het belangrijkste . Daarom word aanbevolen het bestand ergens op te slaan , en het opgeslagen bestand uit te voeren.
 
@Swake
ik heb tot 3x toe het bestand opgeslagen en deze ook opgestart ...ik kreeg telkens hezelfde scherm te zien als wat de TS in zijn vraagstelling meedeeld !
d.w.z. dat de download niet volledig is !!
 
ik kan deze ook downloaden ...start jij die maar eens op je zal hetzelfde scherm te zien krijgen als de TS
je kan immers de setup annuleren dus deze moet je niet laten uitvoeren als blijkt dat jij meerdere opties te zien krijgt zoals de button " installeren " en de button " anuleren " dan is deze bij u volledig .
*beschik je dan over dropbox kun jij dan deze door linken naar de TS
 
Mijn printer is een HP deskjet F370

Beste centaine,

bij deze printer zit sowieso een installatieschijf, kan je deze niet terugvinden?

Een mogelijke andere piste kan van swake komen want hij geeft aan dat hij een geslaagde download heeft:

Ik kan zonder enig probleem bestand van 362 MB volledig downloaden.

Als swake zijn geslaagde download kan uploaden naar mijnbestand.nl en de link hier post ben je gered.
 
Als swake zijn geslaagde download kan uploaden naar mijnbestand.nl en de link hier post ben je gered.

klik hier : ingepakt als .rar bestand

Ik wou hem trouwens graag zelf uploaden voor je, maar ik vrees dat je dan nog eventjes geduld moet uitoefenen (grapje !), zie afbeelding hieronder.

Je hebt zo te zien ook het bestand op de verkeerde manier gedownload . Controleer eens de eigenschappen van dat bestand.
 
Beste swake,

gesurft naar de HP-site en daar de correcte driver opgezocht volgens model en Windows-versie, download gestart vanuit de browser. Is dat de verkeerde manier, want het is ondertussen prima gelukt hoor.

52b8b65cb0384-HP_driver2.jpg


Leuk dat je dat hebt geüpload! (y)
 
Hey, door de feestdagen ben ik er niet meer toegekomen om hier te reageren.

Eerst en vooral mijn excuses; ik heb een grote flater begaan; ik heb windows 8 i.p.v. 7.
Als ik het goed heb is daar zelf geen driver meer voor te vinden.
 
Drie jaar geleden zie ik in uw forumberichten.

Ja, ik had recent nog iets geplaatst maar blijkbaar is daar iets verkeerds gelopen.
Enfin, zal nog een poging doen.

Up-date; ondertussen is dit ook in orde.

Heb vanavond ook een tegel gevonden waardoor de printer wel scant. Nu alleen nog uitvogelen hoe ik het document kan printen of opslaan. Lijkt niet zo evident in windows 8.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan