Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn printer is een HP deskjet F370 en heb windows7 64 bit.
Ik kan wel printen maar zou nu graag iets scannen en dat lukt me niet.
Heb een driver geïnstalleerd AIO_CDB_NON_NET_FULL_WIN_WW_130_141
Ik krijg een kader dat hij bezig is met extraheren.
Als dat voltooid is krijg ik een kader met selecteer 'installeren' maar ik kan enkel maar afsluiten (zie attachement).
Heb dit nu al enkele keren geprobeerd te downloaden en te installeren maar het lukt me niet.
Wat doe ik fout?

hp all in one series.jpg
 
ik snap dus niet dat je spreekt over extraheren aangezien het een exe bestand is dat je gedownload heb ..
dit is dus een uitvoerend bestand ... dat je niet hoeft uit te pakken ..
je start deze op als admin ...en het belangrijkste je sluit de HP printer pas aan als je daar de vraag toe krijgt en zeker niet eerder !
 
download hier de installatie software voor je apparaat en bewaar het op een schijfje of USB stick.
Software- en driverdownloads HP Deskjet F370 alles-in-een printer | HP®-ondersteuning

Ontkoppel het apparaat van de computer.
Schakel tijdelijk je antivirus uit !!!!
Voer het installatiebestand uit en volg de instructies . Koppel het apparaat pas aan als er tijdens de installatie om gevraagd word.
Na installatie zal gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten, sta dit toe.
Vergeet na installatie niet terug de antivirus in te schakelen.
 
ik snap dus niet dat je spreekt over extraheren aangezien het een exe bestand is dat je gedownload heb ..
dit is dus een uitvoerend bestand ... dat je niet hoeft uit te pakken ..
je start deze op als admin ...en het belangrijkste je sluit de HP printer pas aan als je daar de vraag toe krijgt en zeker niet eerder !

Ik schrijf hier gewoon neer wat mijn laptop doet. Ik dacht; hoe meer informatie ik neerzet hoe beter. Weet niet eens wat extraheren is, dacht dat het een scheikundige term was.


Ik heb nu wel m'n laptop losgekoppeld want ik kon wel printen.
 
download hier de installatie software voor je apparaat en bewaar het op een schijfje of USB stick.
Software- en driverdownloads HP Deskjet F370 alles-in-een printer | HP®-ondersteuning

Ontkoppel het apparaat van de computer.
Schakel tijdelijk je antivirus uit !!!!
Voer het installatiebestand uit en volg de instructies . Koppel het apparaat pas aan als er tijdens de installatie om gevraagd word.
Na installatie zal gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten, sta dit toe.
Vergeet na installatie niet terug de antivirus in te schakelen.

Ik heb momenteel ook problemen met antivirusprogramma's maar heb dit in een andere thread gezet. Het zou dus kunnen dat ze sowieso allemaal uit staan.
De printer is losgekoppeld.
 
de download verbinding van de HP driver is niet optimaal deze kun je amper ophalen tegen 2,48MB/sec
en ik denk dat het dan ook hier aan ligt dat deze niet volledig is ...

*extraheren wilt zeggen dat deze uitgepakt word ...naar een tijdelijke map om van daaruit dan de installatie te starten ...

opmerking : ik heb deze driver zelf eens opgehaald en het blijkt dus dat deze niet volledig is want ik kreeg hetzelfde scherm te zien !!
en het extraheren hoort er dus gewoon bij !!
 
download hier de installatie software voor je apparaat en bewaar het op een schijfje of USB stick.
Software- en driverdownloads HP Deskjet F370 alles-in-een printer | HP®-ondersteuning

Ontkoppel het apparaat van de computer.
Schakel tijdelijk je antivirus uit !!!!
Voer het installatiebestand uit en volg de instructies . Koppel het apparaat pas aan als er tijdens de installatie om gevraagd word.
Na installatie zal gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten, sta dit toe.
Vergeet na installatie niet terug de antivirus in te schakelen.

Neen, lukt niet, is volgens mij net hetzelfde programma.
 
de download verbinding van de HP driver is niet optimaal deze kun je amper ophalen tegen 2,48MB/sec
en ik denk dat het dan ook hier aan ligt dat deze niet volledig is ...

*extraheren wilt zeggen dat deze uitgepakt word ...naar een tijdelijke map om van daaruit dan de installatie te starten ...

opmerking : ik heb deze driver zelf eens opgehaald en het blijkt dus dat deze niet volledig is want ik kreeg hetzelfde scherm te zien !!
en het extraheren hoort er dus gewoon bij !!

Is er een oplossing?
 
een ander download site zoeken of de installatie cd bestellen bij HP zelf ...
indien je op de download site naar onder scrol dan kun je je mening geven ...kan dus ook een tijdelijk probleem zijn bij hun zelf want normaal gezien is deze verbinding nooit zo traag .!

via deze link kun je de installatie cd bestellen ....https://www.best2serve.com/sales/declare_swcd.php?part=CB744-10004-EMEA&lang=nl&cc=nl
opmerking : de cd kun je bestellen maar deze word dus niet door HP geleverd...
 
Is er een oplossing?

Ik veronderstel dat je Internet Explorer gebruikt.
Als je op de knop downloaden klikt, krijg je normaal onderaan in je scherm te lezen of je het bestand wilt uitvoeren of opslaan.
Kies voor opslaan en niet voor uitvoeren , en sla het bestand ergens op. (map, USB-stick, bureuablad of ........)
Als het bestand helemaal gedownload is , voer het uit door rechts op te klikken en uit te voeren als administrator.
 
Ik veronderstel dat je Internet Explorer gebruikt.
Als je op de knop downloaden klikt, krijg je normaal onderaan in je scherm te lezen of je het bestand wilt uitvoeren of opslaan.
Kies voor opslaan en niet voor uitvoeren , en sla het bestand ergens op. (map, USB-stick, bureuablad of ........)
Als het bestand helemaal gedownload is , voer het uit door rechts op te klikken en uit te voeren als administrator.

Neen, helemaal niet.
Ik gebruik google chrome (en daarvoor mozilla firefox) maar heb het wel staan (voor zo'n situaties als deze).

Jammer maar helaas.
Ik heb het helemaal uitgevoerd zoals je hierboven beschreven hebt.
Het is inderdaad zo dat de download supertraag is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan