Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dEUS, deze TP-Link UH720 - Hub - 7 poort USB 3.0 is met voedingsadapter, ben je er tevreden van, die twee oplaadpoorten daar zie ik niet zo het nut niet van in, uw gsm gaat vlugger opladen denk ik met zijn eigen adapterUSB hubs zijn redelijk standaard, zijn wrs maar een paar veel gebruikte controllers die je telkens bij verschillende fabrikanten terugvind.
De meeste zijn ok, vooral de hier reeds genoemde merken.
Zelf heb ik een een paar TP-Link 7 port + 2x 2,4A laadpoort aan de zijkant, wordt geleverd met voedingsadapter (belangrijk).
Staat ook een aan/uit schakelaar op de hub (niet echt belangrijk).
TP-Link UH720 - Hub - 7 poort USB 3.0 | bol
TP-Link UH720 - Hub - 7 poort USB 3.0. De TP-Link UH720 is een 7 poorts USB 3.0 Hub en is geschikt voor alle USB-apparaten, zoals USB-sticks en -drives,...www.bol.com
Hier nog een selectie van USB 3 hubs, je hebt er bv ook met een schakelaar per poort, kan je elke USB poort apart aan of uit schakelen.
TP-Link UH720 - Hub - 7 poort USB 3.0USB 3.0 Hubs kopen? Alle Hubs online | bol
Op zoek naar een USB 3.0 Hubs? Hubs koop je eenvoudig online bij bol ✓ Vele aanbiedingen bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huiswww.bol.com
Let er vooral op je een neemt met aparte voeding !!!
Dat ziet er bekend uitof als het meer moet kunnen aansluiten dan enkel USB - een docking
Ik heb er zo eentje (vorig model) en is echt zwitsers zakmes van de verbindigen ...