Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik de Huawei Ascend Y550 met mijn PC verbind, hoe en waar vind ik dan mijn contacten ? Met mijn Nokia kon ik de contacten in mijn telefoon bewerken. Gaat dat bij de Huawei ook ?
*Indien er een microSD-kaart in uw telefoon aanwezig is dan kunt u uw telefoon gebruiken als een USB-stick en bestanden versturen tussen uw microSD-kaart en een computer.
1. Gebruik een USB-kabel om uw telefoon aan te sluiten op de computer.
2. Tik op het scherm USB-aansluitmethoden op USB-flashstation.
Het stuurprogramma van de telefoon wordt dan automatisch geïnstalleerd op de computer.
3. Nadat de schijf werd geïnstalleerd zal de computer uw telefoon herkennen als een USB-stick.
Open de nieuwe schijf om bestanden op uw microSDkaart te bekijken.
verklaar wat je hiermee bedoeld !!
*de vraag is toch duidelijk dacht ik zo ...
er dient een microSD-kaart in uw telefoon aanwezig te zijn ....
indien er een microSD-kaart geplaatst is in je telefoon en je sluit vervolgens deze telefoon aan op je computer ..
dan worden al de aanwezige bestanden op de computer getoond ....
**hier een voorbeeld van mijn aanwezige bestanden op de telefoon deze verschijnen vanzelf in de verkenner bij aansluiten van de usb kabel ..
je ziet dus dat mijn Teleline TM-910 herkend word als zijne een usb opslag media met de naam " verwisselbare schijf "
Blijkbaar is de vraag niet duidelijk !!! Mijn telefoon verbinden met mijn pc kan ik. Er is een micro sd-kaart aanwezig in de telefoon. Al wat op dat kaartje staat kan ik uitlezen. IK ZOEK MIJN CONTACTEN OP MIJN TELEFOON !!! Die staan niet op de sd-kaart !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.