Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger was ik bij telenet en mijn hp printer was verbonden door wifi met de modem.
Nu ben ik bij orange en probeer de printer aan de praat te krijgen, maar dit lukt niet.
Heb al geprobeerd met de knop op de modem, zonder succes.
Kan iemand ons een tip geven?

Alvast bedankt.

M.J.
 
het zou mooier zijn indien je ons de gegevens van je HP printer vermelde ...als ook welke Windows er gebruikt word ..
heb van de week bij de gebuur ook een draadloze verbinding dienen aan te maken met zijne HP printer ....
men diende tijdens het installatie proces voor de draadloze verbinding te kiezen maar de printer diende tijdens het instaleren wel bedraad aangesloten te zijn ( dit werd immers meegedeeld )**ook werd er meegedeeld wanneer je de bedrade verbinding weer diende te verbreken zodat de draadloze instellingen geconfigureerd werden ...er word je zo wie zo gevraagd om een test pagina uit te printen om na te gaan of de draadloze verbinding goed geconfigureerd is.
 
Kan zijn dat er dan een ander lokaal IP adres gebruikt wordt met het modem en er een vast IP adres is ingesteld in de printer. ( Een oud IP adres dus van het telenet modem )

In dat geval de printer resetten en helemaal opnieuw installeren.

Ik heb geen idee wat een Orange en wat Telenet modem gebruikt.
Stel het Orange modem heeft IP adres 192.168.1.1 en het Telenet modem heeft 192.168.2.1 dan gaat dit niet lukken als er een vast IP adres is ingesteld in de printer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan