Windows 10 hotmailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , ik krijg nog altijd mails voor de vrouw op een adres die niet meer bestaat op mijn maildres in hotmail
hoe kan ik dat helemaal ergens verwijderen
vind dat nergens terug op hotmail
ze heeft haar hotmailadres dan gestopt en veranderd naar Gmailadres
 
dat kan alleen een 'doorzending' zijn, en als die nog wordt uitgevoerd betekent dit dat het mailadres in kwestie niet echt is gestopt, maar dat ze het enkel niet meer gebruikt. Ze moet dan nog eens inloggen en de doorsturing/forwarding eruit halen.
 
@georguy
Uw vraag is niet al te duidelijk.
Wil die vrouw nu al of niet haar hotmailadres blijven gebruiken ?

Zelf kan je geen inkomende berichten tegenhouden.
Die vrouw moet nu ZELF haar hotmail account verwijderen.
Dit is een tamelijk gecompliceerde procedure die veel te moeilijk is om hier uit te leggen. (zie link hieronder)


De verwijderde account kan desgewenst nog opnieuw tijdelijk worden gebruikt.

Indien niet, het de kunst om wanneer de procedure is volbracht, die account nooit meer te hergebruiken.
Na een paar maand wordt de account definitief geschrapt en alle berichten definitief gewist.


Zij moet googlen op 'Hotmail definitief verwijderen'.
https://hotmailverwijderen.nl/
 
Laatst bewerkt:
beste Merel , ze wil dat adres definitief weg wegens geen gebruik maar , maar blijkbaar is het ergens niet goed verwijderd

wat ik bedoel is dat op mijn hotmailadres er nog altijd berichten toekomen met als bestemmeling mijn vrouw haar niet meer gebruikt hotmailadres , en het is dat mailadres dat ik definitief wil verwijderen
als ik de link volg die je meegeeft ga ik blijkbaar mijn eigen hotmailadres verwijderen ......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, en nog eens ... tot in den treure : ze worden VERZONDEN vanuit het mailadres van je vrouw.
Om ze niet meer te krijgen moet je het verzenden stoppen, dat lijkt me de logica zelve ... en dus moet je vrouw die 'automatische doorsturing' in de instellingen van die hotmail-account STOPPEN !

Als je dat begrijpt dan snap ik niet waarom je nog steeds in je eigen account zit te prullen.

Ofwel logt je vrouw nog eens aan op die oude account op een toestel van haar en verwijdert dat ofwel log jij eens in op je eigen PC op de webmail van die account van je vrouw : maakt niet uit van waar en hoe je het doet als je maar aanlogt aan die oude account van je vrouw.
 
zal er maar mee stoppen want het te pijnlijk voor mij
(want blijkbaar begrijp ik jullie niet)
omdat ik niet kan inloggen op de account van de vrouw omdat ik die niet terugvind
maar ik geef het op
 
dan moet je een tussenoplossing proberen nl. de account op zich als spambron markeren of junkfilter (afhankelijk van welke mailsoftware je gebruikt). Dan zullen die bedoelde mails nog wel binnenkomen op je account maar zal je ze niet meer in je inbox krijgen, maar rechtstreeks in je spam.

Halve oplossing, maar beter dan niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan