Windows 10 hotmailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , ik krijg nog altijd mails voor de vrouw op een adres die niet meer bestaat op mijn maildres in hotmail
hoe kan ik dat helemaal ergens verwijderen
vind dat nergens terug op hotmail
ze heeft haar hotmailadres dan gestopt en veranderd naar Gmailadres
 
ik ga gewoon al die berichten aan haar verwijderen iedere keer , iets anders zit er voor mij niet op ....sluit maar alles hiervoor af , slotje erop zoals jullie zeggen ....bedankt voor alle reacties van iedereen
 
In 12 zegt u dat u niet kunt aanmelden op het hotmail adres van uw vrouw.
1. aanmelden bij Microsoft
2. vul het emailadres in van uw vrouw( deze weet u wel want u krijgt er mail van) paswoord weet u niet meer naar ik verneem, klik op paswoord vergeten, en volg de instructies om de account te herstellen.
3. Eens je op de account bent van uw vrouw, kunt u stappen ondernemen om deze te verwijderen.
 
Email adres wijzigen naar dat van uw vrouw
1679304293735.png
 
dag beste helpers , ik ben al zo ver geraakt dat ik haar mailadres kan openen via die ander account en ( daar ondertussen een 5000 berichten verwijderd ) maar zou nog graag weten waar die genaamde " automatische doorsturing " moet vinden om te verwijderen , zie in de instellingen dat niet ......sorry voor de vele vragen
ps ; als ik in instellingen in het zoeken "doorsturen " ingeef krijg ik dit , zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    58.1 KB · Weergaven: 56
ik klik op dei link , krijg dus wat ik moet , verwijderen en zo , en dan moet ik de vrouw aanmelden ( bijlage )en dan wat ik al doorgaf dat ik moet wachten en geen toegang krijg tot deze site ( #24 )
 

Bijlagen

  • 2.JPG
    2.JPG
    33.9 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan