Windows 10 hotmailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , ik krijg nog altijd mails voor de vrouw op een adres die niet meer bestaat op mijn maildres in hotmail
hoe kan ik dat helemaal ergens verwijderen
vind dat nergens terug op hotmail
ze heeft haar hotmailadres dan gestopt en veranderd naar Gmailadres
 
Je kan dus wél op de site met instructies ?
Maar je kan niet aanloggen op de MS account van je vraag nadat je hebt gevraagd om de account te verwijderen.

Is het dat ?

Dan zal je idd. moeten wachten tot 19.04.2023 alvorens het nog eens te proberen ...
 
dag , ik krijg nog altijd mails voor de vrouw op een adres die niet meer bestaat op mijn maildres in hotmail
hoe kan ik dat helemaal ergens verwijderen
vind dat nergens terug op hotmail
ze heeft haar hotmailadres dan gestopt en veranderd naar Gmailadres
Als je het niet voor elkaar krijgt om in te loggen bij de persoon waar je de mail van krijgt, kun je nog een rigoureuze oplossing gebruiken.
Maak een nieuw email account aan Hotmail/Gmail geef iedereen je nieuwe emailadres, je online accounts die gebruikt bij forums/online winkels enz. Verander je het emailadres naar nieuwe emailadres, en na een x periode dat je zeker weet dat alles over is gezet naar het nieuwe emailadres, kun je, je oude (eigen) emailadres opzeggen. Dan krijg je die mails niet meer te zien.
Als het emailaccount x jaar van de vrouw niet meer wordt gebruikt, wordt eerst het hotmail account op holt gezet, en na nog een x tijd verwijderd door Hotmail.

Weet het is een hoop werk, maar als het te pijnlijk is om steeds met die mails mee geconfronteerd te worden is dit een mogelijke oplossing.

Hopelijk heb je iets aan deze oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan