Status
Niet open voor verdere reacties.
R

remia

Gast
Hallo weet iemand hoe je hotmail in outlook 2007 krijgt
 
outlook 2007? je bedoelt waarschijnlijk live mail dat kan op de volgende manier open windows live mail dan zie je rechts vanboven aanmelden bij messenger dat doe je en je hotmailaccount komt automatisch dan ook binnen in je windows live mail telkens je dan deze opend zie je eerst je scherm aanmelden dan gaat programma open en hij haalt alle mail binnen zowel van je provider als van hotmail ;)
 
hotmail in outlook 2007

hotmail in outlook 2007

Ik denk dat dit niet meer gaat tenzij je een betalende hotmail gebruikt
voor outlook 2007 weet ik het niet , ik gebruik outlook express en bij mij komt mijn hotmail nog wel binnen in outlook express omdat als ik een format c: doe en alles opnieuw instel ik eerst mijn profielen exporteer , daarna om outlook express opnieuw in te stellen importeer ik die profielen opnieuw
Bij mijn vriendin heb ik dit ooit eens vergeten te doen en sindsdien krijg ik haar hotmail ook niet meer in outlook express ingesteld

groetjes piercebe
 
Ik niet snap outlook 2007

Ik niet snap outlook 2007

Hoi

Dus met andere woorden ik heb outlook 2007 en wil mijn Hotmail adres er bij in zetten moet dus wel lukken wat moet je dab in vullen bij de server naam
Ik msn bijna eigelijk niet maar mensen mailen mijn er wel naar en ben dus verplicht om msn te openen of hotmail op internet te open.

gr remco
 
Ik denk niet dat je die hotmail op je outlook krijgt, is betalend nu :ahhhhh:

Neem zoals ik windows live mail en daar kan je al je accounts direct onder elkaar zetten, en je hoeft helemaal msn niet te openen ofzo hoor.
Met 1 klik checkt hij mijn provider, hotmail en gmail account (y)
 
als je je profiel nog niet hebt geexporteerd van voor de tijd dat deze optie betalend is geworden krijg je hotmail niet meer ingesteld in outlook , alternatieven zijn er bijvoorbeeld gmail ( gratis snelle mailbox van 6 gigabyte ) deze kun je perfect instellen en in outlook 2007 of express laten binnen komen , eens je deze account hebt moet je in hotmail je mail automatisch laten forwarden naar je gmail adres en tis opgelost

groetjes piercebe
 
als je je profiel nog niet hebt geexporteerd van voor de tijd dat deze optie betalend is geworden krijg je hotmail niet meer ingesteld in outlook , alternatieven zijn er bijvoorbeeld gmail ( gratis snelle mailbox van 6 gigabyte ) deze kun je perfect instellen en in outlook 2007 of express laten binnen komen , eens je deze account hebt moet je in hotmail je mail automatisch laten forwarden naar je gmail adres en tis opgelost

groetjes piercebe

voor de juistheid en volledigheid van deze post: het is tot op vandaag perfect mogelijk MAPI accounts toe te voegen in outlook. je moet wel een plugin installeren. de link naar de plugin kan je in deze post vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan