Als je Windows XP Service Pack 2 nog eens nodig hebt
dan kunt u ook terecht op de rechtstreekse link naar de volledige ontwikkelaarsversie op de MS-site (264 MB, met dank aan ZDNet-lezers Bram, Len en Onno).
Nederlandse Windows XP SP2 te downloaden | ZDNet.be
Die rechstreekse link werkt.
Heb het eens gedownload en hij is binnen in 2 minuten
Link is: http://download.microsoft.com/downl...f-add56312cfb6/WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe
En hier heb je XP Service Pack 1 Nederlands (volledig)
Windows XP Service Pack 1 Nederlands (volledig) | ZDNet.be
Had ik reeds gevonden... Maar toch bedankt!
Probleem was dat de automatische update van MS de directe link voor windows-updates naar hun PS1 & 2 niet meer bereikbaar is en men overal zegt dat met de browser geïnstalleerd door XP (van 2001), je nergens meer geholpen wordt voor je een nieuwere versie van browser geïnstalleerd hebt, maar hier heb je dus weer eerst een installatie van minimum SP2 voor nodig...
Dus op het internet gezocht naar SP1 NL en SP2 NL, waarbij in op een link kwam met bekende gevolgen bij het installeren, ook bij de installatie van FF zijn er nu problemen, deze installeert Chroom mee (waar ik geen probleem mee had) en Chroom installeert ineens AGV cleaner op de pc...( met constant pop-up's voor de betalende versie te installeren) en het veranderen van alle startpagina's (niet meer weg te krijgen)
Als gevolg dus een hoop brol.
Ik heb nu een cleane (hoop ik) SP1 NL & SP2 NL, en een FF zonder bijkomende toeters en bellen.
Ik moest roeien met de riemen die ik had!