Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het zelf niet hoe het komt dit op mijn tablet is gekomen en ook mijn internet geblokkeerd heeft ( zie foto 2 )
intussen weten we dit al julio, maar dit is geen antwoord op de vraag van Mik, ook niet op de mijne.
herlees #14 aub, bedankt.
 
zoeken we nu niet met zijn allen naar iets dat niet kan bestaan ?
Internet op een tablet zonder SIM ?

Basisvraag : als een tablet of ander mobiel apparaat wordt opgestart vraagt dit toch altijd naar een Pincode van de SIM ? En als die er niet is, is het toch normaal dat het apparaat blijft vragen ?

En als ik je eerst vraag herlees : hoe kan 'iets' je internet toegang dan hebben geblokkeerd ? Was het er vroeger wel ? over welk kanaal en wat is daar dan veranderd ?
 
bij het niet krijgen van een antwoord op mijn simpele vraag, net als Miks, stop ik met dit topic.
het heeft geen zin om er nog meer tijd aan te spenderen.

nog veel succes julio met de oplossing van je probleem.
 
de tablet staat in onder oudertoezicht ingestelde

06FEB6DA-2249-439B-A816-BD34B32A47CC.jpeg
 
Pincode van die app (of spelletje) invoeren.
of als je oudercontrole voor die app hebt ingeschakeld, de pincode van de oudercontrole.
"Pincode vergeten" dan kan je uw pincode (of een nieuwe code) aanvragen indien je bent geregistreerd bij die app.
En, uw internet kan je toch inschakelen via de instellingen van uw tablet ?? (daar heb je geen SIM voor nodig, wel WiFi).
 
Pincode van die app (of spelletje) invoeren.
of als je oudercontrole voor die app hebt ingeschakeld, de pincode van de oudercontrole.
"Pincode vergeten" dan kan je uw pincode (of een nieuwe code) aanvragen indien je bent geregistreerd bij die app.
En, uw internet kan je toch inschakelen via de instellingen van uw tablet ?? (daar heb je geen SIM voor nodig, wel WiFi).
Ik graak niet meer op internet dat is het grootste probleem heb wel Wifi op mijn smartphone
 
Iemand heeft die oudertoezicht op je tablet ingesteld deze functie is voor kinderen ,jij ben 71j .deze functie moet uitgezet worden dan zou je internet terug werken , maar als je die pincode niet weet is dat moeilijk

 
Iemand heeft die oudertoezicht op je tablet ingesteld deze functie is voor kinderen ,jij ben 71j .deze functie moet uitgezet worden dan zou je internet terug werken , maar als je die pincode niet weet is dat moeilijk

Ik ben je ééns maar ik graak niet op mijn start pagina
 
Iemand moet dat toch (onlangs) voor u hebben ingesteld? Deze persoon nog eens contacteren dan?
Anders waarschijnlijk maar één optie meer, terugzetten naar fabrieksinstellingen, vrees ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan