intussen weten we dit al julio, maar dit is geen antwoord op de vraag van Mik, ook niet op de mijne.Ik weet het zelf niet hoe het komt dit op mijn tablet is gekomen en ook mijn internet geblokkeerd heeft ( zie foto 2 )
herlees #14 aub, bedankt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
intussen weten we dit al julio, maar dit is geen antwoord op de vraag van Mik, ook niet op de mijne.Ik weet het zelf niet hoe het komt dit op mijn tablet is gekomen en ook mijn internet geblokkeerd heeft ( zie foto 2 )
Ik graak niet meer op internet dat is het grootste probleem heb wel Wifi op mijn smartphonePincode van die app (of spelletje) invoeren.
of als je oudercontrole voor die app hebt ingeschakeld, de pincode van de oudercontrole.
"Pincode vergeten" dan kan je uw pincode (of een nieuwe code) aanvragen indien je bent geregistreerd bij die app.
En, uw internet kan je toch inschakelen via de instellingen van uw tablet ?? (daar heb je geen SIM voor nodig, wel WiFi).
Ik ben je ééns maar ik graak niet op mijn start paginaIemand heeft die oudertoezicht op je tablet ingesteld deze functie is voor kinderen ,jij ben 71j .deze functie moet uitgezet worden dan zou je internet terug werken , maar als je die pincode niet weet is dat moeilijk