Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als ik wat geslapen heb controleer ik dit vrienden, thanksKijk even mee :
Bekijk bijlage 252956
Vooraf : de volgorde van mappen en submappen lijkt me al héél bizar : een subfolder 'programs' in de 'documents' van een user die 'gebruiker' noemt en dan daaronder een submap die op een gebruiker lijkt te duiden nl. Marcel ???
Als je gebruikersnaam 'Marcel' is zou er moeten staan C:\Users\Marcel\ ....
En daaronder dan programs ???? Dat zou moeten zijn C:\Users\Marcel\programs\.... maar zeker niet met een documents ertussen .
Die ZIPS moeten weg, maar best vanaf 'Nieuwe Map' alles weghalen (1)
Dan heb je meteen ook (2) verwijderd.
En dan (3) dat is me niet helemaal duidelijk - zoek eens naar een map die Autoplay noemt ... Als bestand in diverse vormen vind ik die ook hier veelvuldig, maar niet als een map... Die exe moet er zeker weg.
Herstarten en kijken wat er gebeurt...
Van officiële kanalen mag dit uiteraard altijd ...ISO's van microsoft zijn gewoon via de officieele kanalen te downloaden hoor.
Ik weet niet of ik de link mag vermelden?
die map programs is niet de map programma's, dit is een map die ik in mijn map marcel heb aangemaakt en waar ik al mijn nieuwe freeware programma's insteek, zoals de laatste rufus en programs van het forum.Kijk even mee :
Bekijk bijlage 252956
Vooraf : de volgorde van mappen en submappen lijkt me al héél bizar : een subfolder 'programs' in de 'documents' van een user die 'gebruiker' noemt en dan daaronder een submap die op een gebruiker lijkt te duiden nl. Marcel ???
Als je gebruikersnaam 'Marcel' is zou er moeten staan C:\Users\Marcel\ ....
En daaronder dan programs ???? Dat zou moeten zijn C:\Users\Marcel\programs\.... maar zeker niet met een documents ertussen .
Die ZIPS moeten weg, maar best vanaf 'Nieuwe Map' alles weghalen (1)
Dan heb je meteen ook (2) verwijderd.
En dan (3) dat is me niet helemaal duidelijk - zoek eens naar een map die Autoplay noemt ... Als bestand in diverse vormen vind ik die ook hier veelvuldig, maar niet als een map... Die exe moet er zeker weg.
Herstarten en kijken wat er gebeurt...
zin dit geen proefversies, als ik een sleutel aankoop en invoer gaat het programma dan volledig werken???officiele links:
OK, maar wat ik voorstel weg te halen moet wel weg eerst hé ...die map programs is niet de map programma's, dit is een map die ik in mijn map marcel heb aangemaakt en waar ik al mijn nieuwe freeware programma's insteek, zoals de laatste rufus en programs van het forum.
Snap überhaupt niet dat hiermee wordt geholpen.
Die office 2019 waar die KMS bij was heeft hij nooit geïnstalleerd. Die staat gewoon in een map stof te vergaren...en voor alle duidelijkheid Retail is het tegenovergestelde van die VL...
Het is met die VL dat meestal gehackte versies worden gemaakt en dus ook degene die TS ooit heeft geinstalleerd en daarna opnieuw verwijderd. Blijkbaar was daar behoorlijk mee gefoefeld en hadden die installs een 'rugzakje' meegekregen.
En dat is nu probleem 1 ! Wat TS daarna wél kan kopen en installeren is vers 2, maar we zijn niet aan de nief patatjes, wat dat betreft !