Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En toch wordt dat hier door meerdere personen afgeraden.....beiden licenties zijn spotgoed koop aan te kopen op het net .
Dat zal zijn omdat u al heel lang geleden geen volledige scan gedaan hebt.alleen is MS office niet legaal maar die draait al zolang op deze laptop zonder iets te zeggen en nu plots krijg ik deze melding, na wat zoekwerk kreeg ik dit
maar gaat welk programma gaat er dan niet meer werken, dat weet ik niet??
Nee, als je je documenten verstandig hebt opgeslagen (nl. lokaal op je PC of op een externe harde schijf) zeker niet.en wat met mijn office verlies ik nu mijn documenten bij het verwijderen van de oude versie of niet
Volgens MS: https://www.microsoft.com/en-us/wds...e=Trojan:Win32/Occamy.C41&ThreatID=2147756022Wat die laatste betreft - dat is de enige waar je vanaf moet en wilt vermoed ik.
Maar ik vind ook niet meteen een goede oplossing : wel een pak app-bakkers die hun tool willen slijten, maar daar trap je beter niet in.
ik heb inderdaad al in jaren geen grote scan gedaan daarom komt die nu in actie.Dat zal zijn omdat u al heel lang geleden geen volledige scan gedaan hebt.
Maak u om die KMS toch geen zorgen. Die zullen waarschijnlijk al jaren probleemloos op uw pc draaien. Die komen enkel elk half jaar, en de nieuwste slechts eenmaal in actie.
Geef in Defender gewoon toestemming om dat programma te behouden.defender terug in rood, verwijst naar kms, ga proberen het prog te verwijderen, ging de eerste keer niet
anders verwijder ik het in veilige modus
Eens goed mee lachen...ik heb inderdaad al in jaren geen grote scan gedaan daarom komt die nu in actie.
heb jij de scam brief gelezen, niet geloven zeker