Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Unlockerheb jij een idee hoe ik het kan verwijderen.?
In uw 2é schermafdruk staat toch: toegang tot beveiligde map geblokkeerd en bedreiging geblokkeerd.De kms zit in rar bestand ik kan dit niet meer uitpakken, kwam van spike al een tijd heb ik dit.
Ik krijg het ook niet verwijdert uit mijn map, het is niet geïnstalleerd, wou dit wel doen.
Ik krijg het ook niet weg in veilige modus, heb jij een idee hoe ik het kan verwijderen.? Heb het nu toegang gegeven aan defender.
Morgen eens verder onderzoeken.
Thanks.
Ed
heb malware bytes premium, heeft hem niet gezien!!Die 'dreigmail' (letterlijk dezelfde!) uit #12 heb ik ook eens gekregen enkele weken geleden, hoeft dus niet noodzakelijk iets met KMS te maken te hebben (staat niet op mijn PC).
Ik raad je aan om ook eens een volledige scan met je Malwarebytes (een goede 'cleaner' ) te doen.
Voor MS-Office (Word en Excel) is Libreoffice (gratis) een waardig alternatief.
kan unlocker niet downloaden error 404, kan jij hem sturen aubUnlocker
Download Unlocker 1.9.2 for Windows - Filehippo.com
Download Unlocker 1.9.2 for Windows. Fast downloads of the latest free software! Click nowfilehippo.com
In uw 2é schermafdruk staat toch: toegang tot beveiligde map geblokkeerd en bedreiging geblokkeerd.
Defender eens openen en daar de blokkades opheffen.