Gratis 25 Gig online opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij MediaMax kun je gratis 25 Gig aan bestanden opslaan en delen.
Genoeg ruimte voor je backups.
Video, audio, foto's en andere bestanden kun je opslaan, maar ook delen met anderen. Alles is keurig overzichtelijk ingedeeld. Je foto's netjes in albums, je filmpjes keurig met een player, etc.https://www.mediamax.com/Brands/MediaMax/home/signup.aspx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedanktgq4.gif
 
Bij MediaMax kun je gratis 25 Gig aan bestanden opslaan en delen.
Genoeg ruimte voor je backups.
Video, audio, foto's en andere bestanden kun je opslaan, maar ook delen met anderen. Alles is keurig overzichtelijk ingedeeld. Je foto's netjes in albums, je filmpjes keurig met een player, etc.


hidden content may not be quoted

Eventjes een vraag hierover.

Als ik eventueel een backup bij MediaMax moest plaatsen, wordt het dataverkeer dan aanzien als "upload"?
Indien ja, wat moeten telenetters dan doen?
De upload snelheid is maximum 196kbits/s (+/- 24 kB/s)
Daar een backup plaatsen duurt dus een eeuwigheid.
(wie wil het uitrekenen hoelang het duurt om daar een backup van 25 gB te plaatsen....;) )
De maandelijkse maximale upload is ongeveer 1 gB.
25 gB is meer als het totale volume upload gedurende 2 jaar!!!!!!!!!
U zult nu zeggen: u kunt toch volume bijkopen.
Upload volume kost wel €5 per gB.
Dus 24 gB bijkopen is € 120.
Wel een beetje veel om dit elke maand te doen.
Dan kan men veel beter een externe harde schijf bijkopen.
Dat is maar een eenmalige kost.
 
hey
heb ergens anders op deze site een onderwerp gelezen waar je " on line " opslag kan doen .............maar vind het net zomaar direkt niet terug
iemand die kan helpen ?? (vogel)
 
Bij MediaMax kun je gratis 25 Gig aan bestanden opslaan en delen.
Genoeg ruimte voor je backups.
Video, audio, foto's en andere bestanden kun je opslaan, maar ook delen met anderen. Alles is keurig overzichtelijk ingedeeld. Je foto's netjes in albums, je filmpjes keurig met een player, etc.



Thanx voor de post , ik heb al een account aangemaakt .;) ;) ;) (kp)
 
Zou da ook graag 1s bekijken (gt)

oeps, ik heb da kennelijk al van 05/14/2005 (lachen) had er geen idee meer van. Thanks voor de herinnering.
 
Laatst bewerkt:
als je alles hierover wil weten wat streamload betreft want dat is de originele kan je best es pm sturen naar masterdre 56 da is de streamloadexpert ben reeds heel lang met hem bevriend en heeft al meerde malen iets gehost op streamload voor mij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan