Online apps Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

We hebben te weinig opslagruimte op onze google account, je krijgt 15 gig gratis.
Mijn vrouw heeft er voor €1.99 per maand 100 gig bij gekocht.

Ik heb me lid gemaakt van de google gezingsgroep omdat je met 6 gezinsleden je 100 gig kan delen.
Dit lukt ons echter niet.

64da8f063d8d8-hoe_delen_van_de_100_gig.jpg


hoe kan ik van haar 50 gig krijgen voor mijn google account aub.

In een mail die ik kreeg van google stond ook

Meer opslag toevoegen​

Google One-leden kunnen leden van hun gezinsgroep ruimte geven om persoonlijke bestanden, e-mails en foto's in op te slaan

Bedankt,

Ed
 
Laatst bewerkt:
Ja weet niet goed hoe ik het anders moet formuleren,, misschien zijn er leden die dat ook hebben gedaan en weten hoe het moet.ik koop data bij, dan staat er je kan het verdelen onder 6;gezinsleden, ik maak me lid van Google one, ik volg gewoon de procedures hoor, ik krijg een mail in mijn Gmail account dat mijn vrouw me uitnodigde, en dan is zij de hoofd account.
Ik dacht nu ga ik kunnen verdelen de gig'd tss haar en mij maar dit vind ik niet
Dit is het zowat.
 
Met een opslagupgrade van 100 GB via Google One delen alle leden van je gezin 100 GB:


  • 15 GB persoonlijke opslagruimte per persoon (geen kosten)
  • 85 GB Google One-opslagruimte (met maandelijkse abonnementskosten), gedeeld door de 4 gezinsleden van je gezinsgroep
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het blijkbaar niet verdelen je gig's lopen op tot je op de max van 100 gig zit. Het is niet zo dat de Hoofdaccount zegt hij krijgt 10 en jij 30 gig, alles telt op van iedereen tot 100 gig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan