Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
@ J.W. welke bit versie gebruik je ...en welke windows8 ik bedoel dus of dit de pro versie is of gewoon de windows8
de IE10 werd het laast geupdate op 17/05
 
Hoi JW,als ik probeer IE 10 te installeren dan krijg ik als reactie van de laptop dat die niet geïnstalleerd kan worden omdat er al een nieuwere versie op staat. Ra ra ra??? Bij controle blijk ik IE 10 er op te hebben staan. Maar dan nog blijft de reactie raar als ik IE 10 wil installeren dat hij regeert met het gegeven dat er al een nieuwere versie op staat.

IE10 werd op 25/03 aangeboden met de windows updates. Raadpleeg eens je updates.

de IE10 werd het laast geupdate op 17/05

Dat was een beveiligingsupdate voor IE10
 
startscherm.jpg Schirmfoto_2013-05-26_121722.jpg opslag.jpg opslag 2.jpg invoegtoepassing.jpg google toolbar.jpg browserbalk.jpg wat schermen die ik nu in mijn pc zie. Misschien zegt het jullie meer dan mij.

groetjes
crimpak
 
doe het volgende eens ...
1..sluit al je geopende browsers ....
2..verwijder alles van de google toolbar via het configuratiescherm " programma's en onderdelen "
3..gebruik ccleaner om ook de register vermeldingen te verwijderen
4..herstart je systeem en reset je internet browser ..via de internet optie " geavanceerd " **opnieuw instellen !
5..start de IE browser op en surf naar de google installatie pagina
6..start de installatie van deze google toolbar op maar sluit de browser af op het moment dat de installatie opgestart word ....deze mag niet te vroeg gesloten worden !!!

opmerking :
ik heb daarjuist de google toolbar zelf eens geinstalleerd , en dit zonder de browser te sluiten ...
wel tegen alle verwachtigen in lukte dit ook prima...zoals je kunt zien in de bijgevoegde afbeeldingen ...
de google toolbar die ik installeerde heb ik vanaf HIER gedownload

Bekijk bijlage 10694 Bekijk bijlage 10697

Bekijk bijlage 10695 Bekijk bijlage 10698

Bekijk bijlage 10696

ook na het verwijderen kon ik deze probleemloos terug installeren
 
Laatst bewerkt:
Crimpak, buiten wat Qtex in bovenstaand bericht aanbeveelt.
Sluit ook eens alle actieve programma's bij het installeren van de Google toolbar. Ik denk dat de foutmelding in de tweede afbeelding er iets met te maken heeft.
 
Hoi Swake en Qtex ik ga proberen wat jullie me aanbevelen en laat jullie morgen weten hoe het is afgelopen want ik vrees met jullie alle goedbedoelde aanbevelingen dat het voor mij een latertje wordt.
Alvast bedankt en ik kom morgen bij jullie terug.

groetje en tot morgen
crimpak
 
Hallo Qtex, ook alle stappen doorlopen die je hebt aanbevolen
Eerst werkelijk alles van de laptop verwijderd wat google betrof of een relatie naar google had. Toen je stappen gezet. Maar helaas ook dat heeft niet het gewenste resultaat gehad.

groetjes
crimpak

doe het volgende eens ...
1..sluit al je geopende browsers ....
2..verwijder alles van de google toolbar via het configuratiescherm " programma's en onderdelen "
3..gebruik ccleaner om ook de register vermeldingen te verwijderen
4..herstart je systeem en reset je internet browser ..via de internet optie " geavanceerd " **opnieuw instellen !
5..start de IE browser op en surf naar de google installatie pagina
6..start de installatie van deze google toolbar op maar sluit de browser af op het moment dat de installatie opgestart word ....deze mag niet te vroeg gesloten worden !!!

Sluit ook eens alle actieve programma's bij het installeren van de Google toolbar. Ik denk dat de foutmelding in de tweede afbeelding er iets met te maken heeft.
 
Sluit ook eens alle actieve programma's bij het installeren van de Google toolbar. Ik denk dat de foutmelding in de tweede afbeelding er iets met te maken heeft.

En hoe heb je dat uitgevoerd?
Hiermee bedoelde ik ook alle programma's die automatisch opstarten met Windows. Ik denk daarom dat Outlook automatisch opstart met Windows.
 
Hallo Qtex en Swake,
ik heb na 2 1/2 dag onafgebroken met die toolbar bezig te zijn geweest even een pauze ingelast en heb vanmiddag met een puzzelboekje in de zon gezeten want ik wordt en kierewiet van. Heb de draad nu weer opgepakt.
Qtex, ik heb precies gedaan wat je me aanbevolen had en heb de stappen nauwkeurig gezet zoals aanbevolen werd (ook de laatste zin) maar de situatie is nog onveranderd. Geen google toolbar.
Swake, ik heb geen outlook, ik gebruik Windows Live Mail. Ik heb letterlijk alles wat Google was of er mee te maken had uit mijn laptop verwijderd en de stappen van Qtex gevolgd, maar helaas Nog steeds geen Google toolbar.

groetjes
crimpak
 
Hoi Qtex, heb ik gecontroleerd en alle bolletjes, vinkjes en instellingen zijn zoals je je voorbeelden meestuurde.

groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan