Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik vroeger de geschiedenis wilde verwijderen in I.E ging ik naar instellingen ( zie 1 ) na inloggen , dan geschiedenis ( zie2 ) en zag de te verwijderen items , nu kom ik op een soort privacy terecht
wat te doen ?en zie geen geschiedenis meer
ik kan nog wel via internetopties verwijderen enz , dat wel

grtn
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    18.4 KB · Weergaven: 142
  • 2.JPG
    2.JPG
    15.1 KB · Weergaven: 128
  • 3.jpg
    3.jpg
    34 KB · Weergaven: 139
jij krijgt inderdaad iets totaal anders te zien als ik ...
klik eens enkel op de IE snelkoppeling ...
van het moment ik deze snelkoppeling aanklik opent er bij mij direct de browser met google als start pagina ...ik hoef dus niet naar google te gaan !
Ashampoo_Snap_2015.06.24_14h21m30s_024_.jpg
ook opent deze zich over mijn gehele beeldscherm ..
 
Knipsel.JPG
en als je met open browzer op instellingen en dan geschiedenis klikt de pagina die je dan krijgt daar staan ook die 3 puntjes
kijk eens of het daar lukt ik heb ook windows 8.1
 
dus bij mij is dat ook zo
direkt die pagina
maar dus als ik daar rechtsonder op instellingen klikte en dan op geschiedenis kwam de browsergeschiedenis en nu niet meer
dat bedoel ik
maar ik zie bij u daar onder instellingen 3 puntjes , heb ik niet
 

Bijlagen

  • Google beeld via I.E.jpg
    Google beeld via I.E.jpg
    46.1 KB · Weergaven: 130
neen , vroeger wel , maar nu krijg ik dit ( zie bijlage )
heb via allerlei dingen kunnen dat zoals gij bij favorieten vegen en kan het daar oproepen maar dat is een omweg
 

Bijlagen

  • zoals bij u.jpg
    zoals bij u.jpg
    47.3 KB · Weergaven: 91
er is hier sprake van een mis verstand denk ik dan ...
want jij laat nu de browser pagina zien welke je verkrijgt al je de IE opent via het classic shell start menu...

Ashampoo_Snap_2015.06.24_14h47m10s_025_.png


eerder zei ik dat je de IE tegel diende aan te klikken via de start pagina Win8.1 ( zie bericht #14 )
open je via deze de browser dan verkrijg je normaal gezien het onderstaand scherm te zien ..

Ashampoo_Snap_2015.06.24_14h47m59s_026_.png
 
Laatst bewerkt:
a ja ik zie het verschil nu ook ik heb meer werkbalken openstaan
denk dat iedereen het een beetje anders doet
ik doe het gewoonlijk zo omdat ik meer werkbalken heb openstaan

01Knipsel.jpg


02 Knipsel.JPG
03Knipsel.JPG
 
eerst zeggen dat ik bijlage 14555 niet open MAG maken van de beheerder
soit

gewoon zeggen dat altijd open via de icoon op het traditionele fotobureaublad zoals je vroeger had bij Vista enz .
bij 8.1 heb ik ook nu geopend en getoond via de blokjes van 8.1 en daarom was het misschien verwarrend .
maar zoals ik zei kan ik via internetopties , of beveliging of via dat tandwieltjes er ook geraken .
en ooit een link bij favorieten gezet na veel zoeken en gevonden endaar heb ik het originele van vroeger om te verwijderen

bedankt voor alle moeite en sorry als ik niet altijd helder en juist alles verwoorde

grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan