Internet Algemeen geen internetverbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een achtersel van betaling van internet van €150. Indien ik ze niet meteen betaal, dan krijg ik geen internet meer.
Mijn vraag is nu hetvolgende.
Als ik bij vrienden aanklop en vraag of ik met hun computer en met hun internet even mag naar mijn mails zien en eventueel een mail versturen en ook naar mijn bankgegevens kijken, zou dit mogelijk kunnen zijn?
Zonder intenetverbinding, kunnen wij dan ook nog geld afhalen?
Groetjes.
 
150 euro lijkt me al geen bedrag dat overeenkomt met een formule van internet-provider ?
Welke is dat ? Telenet ? Proximus ? andere ... ?
Philip, ditis van Telenet. Ik heb ervoor gebeld en ze zijn bikkelhard en stellen een afbetalingsplan voor. Ik zal bij Lange Pier een bijlage van de rekening tonen. Deze brief heb ik deze morgen ontvangen en in de hoofding zie je 03/05/2024 staan en het moet tegen de 10de betaald worden.
 
Laat het bericht eens zien, is het geen afpersing?

En mails zien op een andere pc kan alleen als je een account daarop hebt, lijkt me logisch.
Alleen webmail zal werken.
het is geen afpersing Lange Pier, want ik heb ze deze namiddag nog opgebeld. Ze sturen eerst vele sms'jes niet tegenstaande ik ze telkens verwittig dat ze met de vaste lijn moeten bellen. Dan krijg ik een mail en vragen mij hun op te bellen en eze weten dat ze de lijn gedeactiveerd hebben; dus kan ik nergens meer heen.
 

Bijlagen

  • betaling telenet1.pdf
    236.8 KB · Weergaven: 70
Tja, ze hebben daar erg veel problemen.

Maare, je kunt toch gewoon dat geld overmaken?
Maar ik heb geen geld, ik moet wachten tot de 23ste en dat vinden ze veel te lang. Ook hebben ze geen datum gezegd hoor. Ik heb hun gesmeekt om te wachten tot de 23ste of 24ste.
 
... want ik heb ze deze namiddag nog opgebeld. ....ze weten dat ze de lijn gedeactiveerd hebben; dus kan ik nergens meer heen....
euh ... wie kan dit nog snappen ?

@bernard Alle begrip hoor als het even moeilijke periode is, maar kan je aub. proberen de tegenspraken die je in één en dezelfde zin soms neerschrijft te vermijden ?

En dit is niet voor één maand achterstal hé ... alvorens ze zo dreigend worden is er véél tijd verstreken en verschillende niet-betalingen ... hoe heb je dan gereageerd bij al die SMS en andere herinneringen ?
 
euh ... wie kan dit nog snappen ?

@bernard Alle begrip hoor als het even moeilijke periode is, maar kan je aub. proberen de tegenspraken die je in één en dezelfde zin soms neerschrijft te vermijden ?

En dit is niet voor één maand achterstal hé ... alvorens ze zo dreigend worden is er véél tijd verstreken en verschillende niet-betalingen ... hoe heb je dan gereageerd bij al die SMS en andere herinneringen ?
Philip, ik heb nooit kunnen reageren op hun berichtjes, want mijn gsm is reeds een jaar stuk en ik verwittig ze telkens dat ze naar mijn vaste lijn moeten bellen. Vandaag hebben ze het eindelijk begrepen. Ik heb reeds deze morgen 2 telefoontjes gekregen.
 
je zei eerder dat je sms jes ontving en nu beweer je dat je gsm reeds een jaar stuk is m.a.w al 1 jaar buiten gebruik .. dan kwamen die smsjes ook nooit aan bij u !
*je spreekt je wederom zelf tegen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan