Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
awel als ge mijne Kalahari Honeybadger Aka Afrikaanse honingdas Aka Ratel (Zuid-afrikaans)
wat beweegelijker zou kunnen maken (in en uit hol en dan eens lekker geeuwen of zo) zou ik hem zeker gebruiken als Avatar maar die staat niet meer op mijn P.C. ondertussen ??? Help
Deze is de originele
als die te moeilijk is mag je deze ook nemen
alhoewel ik mijn twijfels heb dat er nog iets is dat je te moeilijk vind met photoshop
Hei Dina, terwijl Jakske de kruisjes beworderd heb ik iets voor je gemaakt.
'T is niet helemaal de kleur van je bestaande badger maar hoop dat je d'r wat aan hebt
Het is de goede afmeting om als avatar te gebruiken.
Jakske ik zag vanmorgen allemaal kruisjes... na een tijdje waren de afbeeldingen er weer.
Denk dat imageshack wat problemen heeft!
Ja, je hebt volkomen gelijk ratel, heb weer te snel er doorheen gelezen (op)... die monitor is echt niet goed voor m'n ogen, merk ik :val van stoel::ahhhhh:
lieve ratel mijn pctje staat al vol van die beestjes ik kan echt niks goed er van maken ik heb echt mijn best gedaan ,maar ik ben ook maar een amateurke zene
maar ik doe dat echt heel graag ,
sorry dat ik er niks van terecht heb gebracht
jakske, ik heb een filmpje geknipt, met ulead-animator ingeladen en als gif weggesaved, daarna met 'psp anim' grotte aangepast en veel frames uitgeknipt want hij werd veeeel te groot (21meg en met psp een randje om gedaan...
fluitje van een cent ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.