foto's overzetten op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil foto's van mijn Motorola g7 power overzetten naar mijn computer en krijg steeds de melding : telefoon ontgrendelen.

Hoe kan ik de smartphone ontgrendelen ? Vroeger had ik een samsung S4 en er was geen probleem. verbinden met USB en alles kwam op de computer.

Dank u voor eventuele oplossing.
 
Ie moet gewoon op je phone- schermpje naar beneden vegen. Ergens zie je dan USB, daar moet je afbeeldingen of alle bestanden aanduiden in dat venstertje. Meestal staat dat op 'opladen'.
Dan pas kan je via pc verkenner naar je foto's gaan.
 
Nog handiger is als je Google foto's gebruikt. Dan hoef je dit NOOIT meer te doen. Dan maak je met je pc of laptop een snelkoppeling aan van je google foto's en voila, alle, maar dan ook alle foto's die je genomen hebt met je Smartphone zie je dan op je computer scherm. Foto's kwijt raken zit er ook NOOIT meer in, want hij slaat ze van als je Smartphone verbinding heeft met wifi ze op in servers van Google.
 
Hobbyman, dit lukt mij niet. Veeg ik naar beneden dan komt USB enz... er niet op.

CVE, hoe kan ik Google foto's maken ? En hoe maak ik dan die snelkoppeling ?
 
Nog handiger is als je Google foto's gebruikt. Dan hoef je dit NOOIT meer te doen. Dan maak je met je pc of laptop een snelkoppeling aan van je google foto's en voila, alle, maar dan ook alle foto's die je genomen hebt met je Smartphone zie je dan op je computer scherm. Foto's kwijt raken zit er ook NOOIT meer in, want hij slaat ze van als je Smartphone verbinding heeft met wifi ze op in servers van Google.
Hoe moet ik dit doen ?
 
 
Ie moet gewoon op je phone- schermpje naar beneden vegen. Ergens zie je dan USB, daar moet je afbeeldingen of alle bestanden aanduiden in dat venstertje. Meestal staat dat op 'opladen'.
Dan pas kan je via pc verkenner naar je foto's gaan.
Eindelijk gevonden. Naar benden vegen en daar staat dan in heel kleine letters P Androidsysteem. Daarop klikken voor meer opties. daarna "bestandsoverdacht" aanvinken. Toch alvast bedankt.
 
Het beestje zal weer een andere naam hebben. Mijn Moto geeft het zo weer zoals ik schreef.
Maar er zit toch en OS operating system op, is dat dan niet voor alle smartphones 't zelfde menu met die vensters?
 
Als ik dit hier nog maar eens lees zal ik denk ik eens een hoe een Google foto's werkt moeten uitwerken denk ik. Eerst moet ik wel aan de beterhand zijn, Ben momenteel heel erg ziek.
 
Kan ook geen kwaad ze effectief van je Smartphone te verhuizen. Anders blijven ze staan er raakt je storage snel vol.
 
Kabel aansluiten/klik op de telefoon instellingen/klik op Verbonden apparaten/klik op USB/klik op Bestandsoverdracht en je kan vanuit de verkenner bij je foto"s
 
Kan ook geen kwaad ze effectief van je Smartphone te verhuizen. Anders blijven ze staan er raakt je storage snel vol.
Dat is ook weer verkeerd gedacht, als je Google Foto's gebruikt dan ga je al je in de cloud opgeslagen foto's van je smartphone gaan verwijderen. Je kan AL je foto's van jaren terug nog wel zien op je Smartphone, enige voorwaarde is dat je een internet verbinding hebt. Want er staat NIETS effectief op je smartphone. Ik gebruik Google foto's al sinds 2013, ik kan alles wat ik sinds dien al genomen heb met mijn Smartphone en heb opgeslagen in Google foto's terug zien, zonder enige moeite. Het kost me wel wat tijd en data om al die foto's terug te kunnen zien op mijn Smartphone, maar dit zijn tumbnails die je eerst te zien krijgt, dus het dataverbruik zal wel meevallen. Echter klik je op een tumbnail, dan gaat Google foto's die gaan ophalen van de servers van Google, dat kost heel weinig tijd. De foto's zijn in hoge kwaliteit, NIET in originele kwaliteit. Dus je doet wat kwaliteitsverlies als je met een high end Smartphone zit en je wil echt geen afbreuk doen op de kwaliteit kan je ook voor orignele kwaliteit kiezen, je hebt echter dan slechts een beperkte opslag, je kan als je ruimte opgebruikt is ruimte bij kopen. Echter voor de modale gebruiker is foto's opslaan in hoge kwaliteit voldoende. Ik zal toch mijn beste beentje eens moeten voor zetten vrees ik en effe mijn dwaze kop aan het werk zetten om daar eens een mooi stukje van te maken. Ik hoop het vanavond nog klaar te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan