foto bewerkings progamma

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
Beste leden verlof is zo wat gedaan ..
je hebt wel veel fotos getrokken...
vertel me eens met welk gratis progamma je fotos ... bewerkt
vertel me ook de plus en minpunten van je progamma...
ik geef anwtoord op 7 october je mag ook pb sturen...
ben benieuwd
grtjs
navarro
 
Navarro,
Je hebt zeker onze laatste » Top-Tips van Tuts « niet gelezen? (foei!) Kijk eens op pagina 6: » Fotor «. Smaken verschillen en behoeften ook. In de vorige uitgaven zijn er ook enkele besproken, maar probeer deze toch maar eens.
Suc6,
Walter
 
Navarro,
Je hebt zeker onze laatste » Top-Tips van Tuts « niet gelezen? (foei!) Kijk eens op pagina 6: » Fotor «. Smaken verschillen en behoeften ook. In de vorige uitgaven zijn er ook enkele besproken, maar probeer deze toch maar eens.
Suc6,
Walter

WaWa, dit is een vraag aan de leden welk gratis fotobewerkingsprogramma zij gebruiken en hun bevindingen.

Need I say more? ;)

Ja, graag een antwoord op deze vraag van de topicstarter:

plus en minpunten van je progamma
 
Ja Pluiske, ik heb het nu begrepen. Ik ben een beetje traag van begrip. De ouderdom... zie je.
► Toch goed thuis gekomen van je Amerika-avontuur. Zou je er willen wonen? Behalve in Boston of Seattle misschien. Blij dat je weer thuis bent, zeker?
Groeten van
Walter
 
niet erg Walter heb me misschien niet goed uit gedrukt ...en traag begrip begint ook al beetje bij mij;)
 
Ja Pluiske, ik heb het nu begrepen. Ik ben een beetje traag van begrip. De ouderdom... zie je.
► Toch goed thuis gekomen van je Amerika-avontuur. Zou je er willen wonen? Behalve in Boston of Seattle misschien. Blij dat je weer thuis bent, zeker?
Groeten van
Walter

Verontschuldig je niet hoor, ik ben ook niet meer zo piep en de foutjes sluipen ook hier langzaam er in.
Uiteraard zou ik er graag willen wonen, maar het is elke dag zo'n klere eind vliegen naar mijn werk en dan weer terug naar huis.
Boston ken ik niet, maar Seattle wel. Ben daar ooit eens geweest voor mijn werk. Ze hebben daar een heel prachtig theater trouwens. Heb effe een linkje opgezocht Seattle Paramount Theatre (HDR) | Flickr - Photo Sharing! | We Heart It
 
ik ben ook niet meer zo piep en de foutjes sluipen ook hier langzaam er in.
allez Pluis ge zit nog maar op tram 5(lachen) kennis van me vergeleek het leven met paardenren over hagen..ben de laatste haag over;!..je heb er nog een te gaan(lachen)
 
WaWa, dit is een vraag aan de leden welk gratis fotobewerkingsprogramma zij gebruiken en hun bevindingen.



Ja, graag een antwoord op deze vraag van de topicstarter:


Pluspunten: Onvoorstelbaar veel mogelijkheden en opties.
Minpunten: Flink leerproces moet eraan vooraf gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan