Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Even een vraag ik heb een pc met window 10 home en ik zou hem willen formateren en dat gaat maar niet

Ik heb een Acer dus het scherm alleen zonder bak.

Hij begint,maar na een tijdje gaat het niet meer en zegt daar is een fout mee,en stopt hij.

Kent er iemand dat probleem aub

Groetjes
 
Misschien even wat meer details geven aub.

HOE probeer je te formateren? WAT heb je uitgevoerd? Details...
Wat wil je bereiken met dit formateren?
WELKE fout?

...

PS; een scherm alleen? All in one computer zul je bedoelen? Alleen een scherm doet natuurlijk nietveel.
 
je bedoeld dus dat je zo een scherm bezit waar dat dus ook het besturingssysteem en al de aansluitingen voorzien zijn ...
de harde schijf zit dus rechtstreeks in het scherm verwerkt ... denk niet dat hier een format kan toegepast worden ....aangezien er dan helemaal geen besturingssysteem meer aanwezig is indien dit dus werd toegepast ..vermoedelijk kun je hier dan enkel wel gebruik maken van de optie "deze pc vernieuwen" ***stel het zou mogelijk zijn en je zit dus met een systeem waar dus een format werd toegepast met als gevolg dat er niet meer op te starten valt omwille dus dat er geen besturingssysteem meer aanwezig is !
heb je al eens nagegaan of het inderdaad wel mogelijk is om van een usb stick op te starten !
***niet dat je achteraf moet vast stellen dat dit dus niet mogelijk blijkt te zijn .
 
je geeft nu te kennen dat je dus in feite een beeldscherm probleem heb met sommigen icoontjes ....
vallen deze buiten het scherm of zijn deze gewoon niet meer aanklikbaar !
het gaat hier dus om een "All in one" ik kon ook niet op de naam komen .
 
U bent toch bedankt voor de hulp en ik ga er het beste mee naar de winkel waar men daar toch meer van af weet dan ik zelf en dan weet ik zekert of hij kan geformateerd worden of niet.

Qtec ik hou u op de hoogte zogauw ik de pc terug heb.

Groetjes sloeberkejos en wacht nog eventjes met er een slotje op te zetten
 
indien je de mogelijkheid heb om op te starten vanaf een usb stick of vanaf een usb drive dan zou het geen probleem mogen geven maar aangezien jij geen gegevens hier neerschrijft van deze Acer all in one kan er dus ook niets aan info opgehaald worden ...dan is het inderdaad beter dat je de winkel benaderd waar men u deze verkocht hebben ....
 
Is een computer zoals een andere hoor. Gewoon alles voorzien in 1 frame.
Het enige wat weggelaten wordt zijn de details. WAT, HOE, ... Je blijft zeer vaag in je beschrijving.
Icoontjes doen het nietmeer en systeemfout. Dat is alles wat je ons verteld. Daar kunnen we dus nietveel mee aanvangen.
 
in je openingsbericht vermeld je dus dat je je besturingssysteem Windows 10 home wenst te formateren ..dit kan al dus nooit gestart worden op een draaiend systeem.. je zegt zegt zelfs ""Hij begint er aan maar na een tijdje gaat het niet meer en zegt daar is een fout mee en stopt hij"" wat in feite al niet kan .. tenzij je natuurlijk opgestart bent vanaf een opstart media het zijnde een DVD of een usb stick .
 
nee ik ben niet opgestart met een opstart media of een usb
Ik ben gewoon naar herstel gegaan en daar stond om te formatteren ik heb gewoon een nieuw format gedaan en dat gaat goed tot hij met een foutmelding zegt dat ik terug naar window 10 moet gaan en dat is het.
 
ik herhaal dat het niet mogelijk is om een draaiend besturingssysteem de opdracht te geven om een format te starten ...
ik zie in de "herstel " mogelijkheden van de Windows 10 ook nergens deze "optie" vermeld staan ..
*jij beweerd nu dat jij deze optie wel te zien krijgt !
overtuig me daarvan en plaats effe een foto waar je deze "optie" vermeld zie staan .
 
Als je de harde schijf wil formateren en Windows 10 volledig opnieuw installeren dan kan dat met de Refreshtool van Windows 10 Access Denied. Je kan er voor kiezen om je bestanden de houden of alles te verwijderen en Windows 10 volledig opnieuw te installeren zodat je een propere en verse installatie hebt. Ik heb deze tool gebruikt om mijn laptop te vernieuwen. Microsoft geeft de tool blijkbaar nog wel niet geüpdatet naar de nieuwste versie van Windows 10. Als je de tool dus gebruikt ga je wel terug naar de vorige versie nadien kan je dan updaten naar de nieuwste versie.
 
Hallo Qtex

Ik heb de Pc naar de winkel gebracht en men vond dat daar ook niet wat er scheelde dus hebben ze hem maar geformatteerd en nu werkt alles weer naar behoren .

Dus bedankt voor de hulp en hier mag dan slotje op

Groetjes Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan