Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik zou graag mijn PC Formateren zonder vista schijf

Deze pc heb ik gekregen van een vriendin en nu zou ik deze graag leeg maken,maar ik vind geen programma om te formateren en heb geen vista window

De Pc is een Packard Bell

Groetjes sloddervos-m-
 
het betreft wellicht om dezelfde vista te gaan waar jij eerder het wachtwoord wilde van verwijderen ...
er werd je in dat topic meegedeeld dat je diende op te starten vanaf eender welke installatie media dvd ...jij bezat een Windows 7 dvd wel dan start je daarvan op en kies je voor de geavanceerde station opties ... waarna jij dan kiest om de schijf leeg te maken door de optie te nemen verwijderen ..concreet dien jij indien er meerdere partities aanwezig zijn te beginnen met de laatste partitie en die verwijder je dan ...je verkrijgt een niet toegewezenruimte ...vervolgens kies je dan de voorliggende partitie en deze verwijder je ook ... je zie dat deze dan word toegevoegd aan de niet toegewezenruimte ...indien er een 3de partitie is dan verwijder je ook deze tot de gehele schijf gezien word als een niet toegewezenruimte ....heb jij dit éénmaal bereikt dan kun je verder gaan tot het installeren van de Windows 7
 
je heb je bericht aangepast terwijl ik een antwoord aan het geven was ..nu zeg je dus dat ze graag had geweten wat er aanwezig was op de vista ...wel indien het wachtwoord probleem opgelost is dan zou je toch gewoon de vista moeten kunnen opstarten ...let op het is niet raadzaam om dan een internet verbinding te gebruiken aangezien de Vista niet up2date meer is ..en ook niet meer voorzien word van update's
 
ok maar zoals ik zei indien het wachtwoord verwijderd werd door de computershop dan zou je dus de vista moeten kunnen opstarten ... teminste als deze geen problemen heeft of als de schijf zelf het niet laat afweten ...blijkt het echter dat je de vista niet kunt opstarten zou je eerst dus deze dienen te herstellen of de schijf zoals eerder werd meegedeeld in je ander topic uitbouwen en via een dockingstation benaderen ...heb je geen dock ter beschikking dan kun je ook opstarten via de redo cd of een Linux opstart cd om de bestanden die zij wilt behouden over te zetten .
 
Ja maar de pc gaat open,dat is het probleem niet.
De DVD met mijn window 7 ging niet op de pc.
Ik ben het nu opnieuw aan het proberen en nu is hij toch nog bezig zie ik.
Ik wacht af wat er verder van komt,en hou u op de hoogte
Groetjes Sloddervos
 
fijn dat je meedenkt Antwanneke maar de TS gaf al te kennen dat hij er al een Windows 7 heeft opgezet ...het bericht van u hier is dus iets te laat hier neergezet ...laat dit maar gerust staan zodat ook anderen er iets aan hebben ...
tevens was het topic afgesloten op vraag van de TS zelf en kan de TS zelf ook hier niet meer op reageren ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan