Opgelost formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , tot nu formateerde ik de stick met FAT Standaard
maar hen regelmatig problemen dat er niet genoeg op kan slaan dan
blijkbaar moet ik formateren met NTFS
is dat zo en is dat veilig ?
ik werk met Windows 10
 
Je hebt het over Fat, maar ik denk dat je Fat32 bedoeld.
Fat32 heeft een limiet voor de bestandsgrootte van 4GB. Wil je er dus een groter bestand op plaatsen zal je hem naar NTFS moeten formatteren.
 
Als je die stick enkel gebruikt op een Windows (Microsoft) toestel, kan je die formatteren op NTFS. Wil je die stick gebruiken op andere hardware (autoradio, TV, ...) dan formatteer je die best op FAT32. Dan werkt die (hoogst waarschijnlijk) op beiden. Mits zen beperkingen zoals aangegeven door Skippy.
 
Als je die stick enkel gebruikt op een Windows (Microsoft) toestel, kan je die formatteren op NTFS. Wil je die stick gebruiken op andere hardware (autoradio, TV, ...) dan formatteer je die best op FAT32. Dan werkt die (hoogst waarschijnlijk) op beiden. Mits zen beperkingen zoals aangegeven door Skippy.
Aja uiteraard, daar had ik zelfs niet aan gedacht maar ik denk aangezien dat hij zegt dat zijn probleem is dat hij niet genoeg kan opslaan ga ik er vanuit dat het grote bestanden zijn want liedjes en video’s zijn meestal toch niet groter dan 4 gb (enkel sommige films) dus toch goed dat jij dit vermeld hebt.
 
Oké, binnen een paar uur wordt er automatisch een slotje op gezet,
Indien jij ooit nog vragen hebt ben je zeker welkom op dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan