Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik zoek de favorieten hoe ik die op de site van boven kan opzetten,zodat het gemakkelijker kan gaan om iets op te slaan.

Ik werk met Window 10 home.

Groetjes Sloeberkejos
 
je vraag is me niet duidelijk nu ik deze lees en zal me eerder ontgaan zijn ..
om een favoriet op te slaan die je toch maar het sterretje te gebruiken .. of begrijp ik je hier niet
*probeer iets duidelijker te zijn in je vraagstelling !
 
Bedankt dat u wilt reageren Qtex
Wat ik bedoel is,dat ik niet weet hoe ik de Favorieten van window 10 home op mijn Bureaublad kan krijgen,ik vind dat maar niet.Maar bij Window 7 kwamen de favorieten links vanboven aan het scherm te staan
maar als ik nu weet hoe ik ze op mijn Bureaublad kan zetten is dat ook goed.
Groetjes Jos
 
er van uitgaande dat je dus de favorieten van de edge browser bedoeld aangezien je eerder al van Skippy de oplossing kreeg om een snelkoppeling te plaatsen op je bureaublad van de favorieten die je vind op de locatie C:/gebruikers/eigen gebruikers naam **echter zijn dit de IE11 favorieten en niet de edge favorieten ...
wil je een snelkoppeling van de edge favorieten op je bureaublad plaatsen dan dien je naar C:/ gebruikers / daarna op je eigen gebruikersnaam / AppData / Local / Packages / Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe /AC / MicrosoftEdge /User / Default / te gaan en je opent de map Favorites je zou hier al snelkoppelingen betreffende je opgeslagen favorieten moeten vermeld zien ...
**of je plaats 1 voor 1 deze snelkoppelingen op je bureaublad of je maakt van de map favorites een snelkoppeling aan naar je bureaublad .
je zie de Edge favorieten zitten dieper verscholen in het systeem dan de IE11 favorieten .

***indien je de edge favorieten wenst te gebruiken en je weet niet hoe je deze opvraagt dan dien je enkel maar op de 3 horizontale streepjes te klikken in de rechter bovenhoek van de edge browser ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan