Social Media Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam er gisteren achter dat mijn facebook account was gehackt en ik een nieuw wachtwoord moest invoeren alleen bij mijn afbeeldings account stond een ander email adres dan dat van mij en ik kon op geen enkele manier veranderen .
Ik heb na lang zweten maar een nieuwe account aangemaakt maar ik zou veel liever mijn oude account terug willen omdat ik bij de nieuwe alles weer moet opzoeken alle contacten en dergelijke .
Heeft iemand een oplossing of weet hoe dit te wijzigen want van het helpcentrum van facebook zelf word je echt niet vrolijk en wijs van .
Graag iemand een reactie .
 
ik heb dit ook aan de hand gehad verleden maand .. pas door het toevoegen van mijn mobiel telefoon nummer kon ik het email adres in mijn account dat niet van mij was weer aanpassen naar dat van mij ..
*let op je krijgt op je mobieltje een sms met een code , deze code dien jij te bevestigen in je account zodat men de bevestiging heeft /verkrijgt op je facebook account dat dit ook werkelijk uw account is pas dan kun je het email adres dat niet van u is weer aanpassen .. ook raad men aan een sterker wachtwoord in te stellen .. ook dit dient bevestigd te worden via een sms .

*het heeft geen zin om eerst je wachtwoord te wijzigen als het email adres niet klopt !
aangezien jij dan niet de mail betreffende een wachtwoord wijziging binnen krijgt maar wel deze andere persoon ...
 
een tip : om je facebook gegevens veiliger te maken , voorzie het van een 2 traps verificatie

Hoe stel je Tweestapsverificatie in Facebook?
Bijgewerkte ervaring voor mobiele browser
  1. Installeer een externe verificatieapp op je apparaat. ...
  2. Tik rechtsboven in Facebook op .
  3. Scrol omlaag en tik op Instellingen.
  4. Tik onder Beveiliging op Beveiliging en aanmelding.
  5. Scrol omlaag en tik op Tweestapsverificatie gebruiken.
  6. Tik op Aan de slag.
of
 
Ik heb nu anderhalf jaar geleden nog mijn account gestopt en een compleet nieuwe moeten aanmaken. Mijn telenet mail adres was toen ook gehackt, niet een ander mail adres die mijn account had over genomen. Ik zat dus met een dubbel probleem. Nu met tweestaps verficatie, een appart mail adres enkel voor facebook en een heel erg appart wachtwoord. Alles staat ook nog eens in facebook dicht.
 
Alles leuk en wel maar een echte oplossing staat er nog niet tussen .
Goed gemeend overigens maar om te beveiligen als het leed als is geschied lijd ook niet tot een oplossing .
Hopelijk iemand die wel weet om mijn probleem op te lossen graag .
 
Ja account (meestal voornaam.achternaam?) is altijd verbonden met een bestaand (primair) emailadres. Ken en beheer (gebruik) je dat adres nog? Je gsm-nummer waarmee je je registreerde?
Met die gegevens kan je altijd een code opvragen waarmee je wachtwoord kan worden 'hersteld'.
Tip: gebruik eens een andere browser om naar facebook.com te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan