Social Media Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

sinds 2 weken kan ik mij niet meer aanmelden bij FB.
Als ik mijn wachtwoord invul komt altijd de melding “ wachtwoord vergeten?”. “Probeer opnieuw “
ik heb mijn wachtwoord nooit veranderd dus??????
Ik krijg dan de verschillende stappen om van wachtwoord te veranderen.
Eerst account zoeken, dit lukt wel. Dan aanmelden met mobiel nummer, dit geeft niks.
Aanmelden met code, hierbij staat een Hotmail adres dat niet van mij is en dat ik niet kan wijzigen.
Stom genoeg heb ik hierop geklikt, had pas daarna gezien dat het niet mijn Hotmailadres was.
Dit alles is met de iPad. Ik had gelezen om het te proberen met een ander apparaat.
Heb het dus geprobeerd met mijn Android smartphone en krijg dan de melding “ u gebruikt blijkbaar een verouderd wachtwoord “
Dus ook geen mogelijkheid om in te loggen.
Kan iemand mij zeggen hoe ik nog kan inloggen??
Ik zou nog 1 keer willen inloggen om heel die FB rommel te deactiveren en offline te gooien.
Het is echt al die ellende niet waard.
 
Hallo, even een update maar de zaak is nog niet opgelost.

Ik kwam op een pagina van FB, waar ik een paar beveiligingsvragen moest beantwoorden en zelfs een bewijs van identiteit moest uploaden zodat men zeker wist dat het over niemand anders ging.
Daarna een ander paswoord aangemaakt en dan zou ik mijn account terug kunnen openen.
Ik vul dus mijn hele naam in en denk terug op mijn oude pagina terecht te komen maar nee!
Ik heb nu dus een hele NIEUWE FB pagina, volledig leeg, enkel 1 vriend staat er nog op.
Voor de rest volledig leeg. Ik had nochtans goed gekeken dat ik geen nieuwe pagina opstartte.
Heel bizar, als ik mijn eigen naam intik bij “vrienden zoeken “ dan zie ik mijn oude pagina met mijn oude profielfoto.
Ook bizar, als mijn vriendin op haar pagina naar mijn profiel gaat dan is alles normaal en staat mijn pagina daar nog zoals vroeger.
Alleen ikzelf kan met geen mogelijkheid nog terug op mijn oude pagina komen.
Iemand zoiets al meegemaakt??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan