Social Media Facebook account vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Deze mail krijg ik zo'n 3 à 4 keer per maand en mijn FB account is dan vergrendeld:

Het lijkt alsof iemand anders toegang tot je account heeft gekregen. Om je account te beveiligen, moet je een paar vragen beantwoorden en je wachtwoord wijzigen de volgende keer dat je Facebook opent.
Uit veiligheidsoverwegingen kan niemand je op Facebook zien, totdat je je account hebt beveiligd.

Ik moet dan telkens een nieuw wachtwoord ingeven.
Ik heb al contact opgenomen met FB , maar tot nu toe geen antwoord.
Normaal is dat toch niet!
 
in die mail van Facebook komt het van dit adres reminders@facebookmail.com toch wat in het vet staat anders is het nep mail

kan het E-mail adres van de afzender delen

en op uw facebook staat uw Tweestapsverificatie aan dan is je facebook beter beveilig
 
@Patrick.S Leestekens hebben een functie, nl. om de leesbaarheid te garanderen.
Je wou dus eigenlijk het volgende zeggen/vragen, denk ik ...

"in die mail van Facebook komt het van dit adres reminders@facebookmail.com ? Toch wat in het vet staat, anders is het nep mail.
Kan je het E-mail adres van de afzender delen ?
Op uw facebook staat uw Tweestapsverificatie aan ? Dan is je facebook beter beveiligd..."
 
Waarschijnlijk iemand die u gerapporteerd heeft en u laten blokkeren. Let op welke berichten je de wereld in stuurt en wie ze kan lezen !

1664011770999.png


1664011811678.png
 
Ik geraak helemaal niet meer op mijn FB , na de zoveelste vergrendeling.
Alles geprobeerd en krijg melding : "Er is iets misgegaan waardoor je ww momenteel niet kan worden gewijzigd. Probeer het later opnieuw."
Ik vraag me af of je fb niet op een of andere manier kan bereiken per mail of zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan