Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo qtex, Heb adapterdriver op usb-stick gezet en op oude pc uitgepakt bij windows-Drivers- IA32 maar dan kan ik geen setup vinden of doe ik iets verkeerd ?
het gedownloade bestand heeft voor meerdere systemen de driver aanboord ..
jij neemt echter alleen de windows map en deze extract je naar een nieuwe map...
het is dan deze die jij op de usb stick moet zetten ; deze kopieer jij dan weer van je usb stick naar het buraeu blad van de betreffende pc ...
je opent deze map en je klikt op 8255xdel.exe om de setup te starten ..
tip plaats achteraf deze map ergens op de Cschijf , dan heb je hem voor altijd bij de hand
Heb gedaan wat je me getoond hebt maar dat had ik alreeds gedaan en krijg dan melding, Intel Pro Adapters and software Uninstaller is designed to run in microsoft windows 95, 98 and windows ME
U hebt wel een hoop werk met mij, spijtig dat het niet lukt
dan vrees ik zoals ik eerder zei "er werd door intel géén driver voor pentium 4 uit gebracht voor de win7 nu zou je deze van bericht 6 kunnen proberen ...
die aangeboden werd door dragon80 Network Driver: REALTEK RTL8101L WINDOWS 7 DRIVER download
echter vrees ik er voor ! maar wie niet waagt ....
Heb deze ook al geprobeerd maar dat wil niet werken. Ook ik vrees dat ik w7 moet gaan verwijderen op de petium. Maarje ik kan wel verder op mijn andere machie.
In ieder geval heel erg bedankt voor uw geduld en perfecte hulp. Fijne avond nog gewenst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.