Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik moest daarstraks een document scannen naar de pc via wifi en ik kreeg de foutmelding "de gescande bestanden kunnen niet worden opgeslagen op pc".
Op het toestel (printer) stond er is een communicatiefout opgetreden.

Printen via wifi ging zonder problemen dus er is zeker verbinding tussen pc en scanner/printer.
Heb nog eens met wifi wachtwoord ingegeven en software terug hersteld maar niets hielp.
De voorbeeldscan kwam wel te voorschijn op mijn laptop!!

Kunnen jullie me helpen aub

5a70f651efab1-Probleem_scanner.jpg


greets

ed
 
haal deze app dan via de store op ..

5a10f78012-Ashampoo_Snap_2018.02.03_12h43m57s_001_.png


je haalt het een en ander door elkaar ...
het probleem betreffende de documenten in de wachtrij komt wellicht dat de print spooler uit staat of dat jouw printer op of-line ingesteld staat ..
 
hoi

printer staat aan maar de documenten staan in wachtrij omdat hij niet wil printen, maar gisteren printte hij weer,
zal nu de app scanner afhalen en dan installeren of wat te doen
thanks
 
de printer staat aan zeg je ...maar blijkbaar word er maar willekeurig iets afgeprint ...
klik met rechts op de wachtrij en annuleer alles wat in de wachtrij vermeld staat ...nadat dit geannuleerd werd kun je deze opdrachten dan ook verwijderen ( eerder al meegedeeld )...
*haal zeker de scanner app binnen kan dus zijn dat je dan wel de mogelijkheid heb zoals ik eerder al meedeelde om de locatie zelf te bepalen waar de gescante items dienen bewaard te worden .

**staat de printer dan ook ingesteld als de standaard printer ..kijk dit ook eens na !
 
printer staat ingesteld als standaardprinter
moet ik gewoon de windows app scan downloaden en wat doe ik ermee,
en weet je ik zie bij mij nergens niet de app store staan, ik denk dat mijn zoon eens gezegd heeft je gebruikt dit toch niet ik doe dit weg
kan ik dit ergens anders vinden?
 
scannen via de scannersoftware van de epson lukt niet, maar het lukt wel met de windows scan app
thanks
nu zou ik graag weten of er iemand weet hoe ik mijn windows store app terug op mijn laptop krijg
het moet mogelijk zijn maar ik begrijp het niet in het engels
vroegtijdige dementie
 
gewoon Microsoft store intikken in de zoekbalk en dan heb je het, vastmaken aan de startbalk en voilà
onderwerp is afgesloten;
thanks Qtex voor uw hulp en ook aan de anderen.

greets

ed
 
dus je heb nu de store ook terug ... deze was dus niet verwijderd zoals je eerst dacht ...vond het ook al raar dat deze verwijderd zou zijn aangezien het een vast onderdeel is van de Windows 10.

*nee de optie om een bedankje te geven is verdwenen ...maar this graag gedaan hoor ..fijn dat het verholpen is ook al diende je er een app voor te gebruiken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan