Eén app voor brandweer, ambulance of politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op je lock scherm kan je helaas geen apps zetten. Dat is bij mijn weten niet mogelijk. Je kan van daaruit wel naar noodnummer bellen, maar een app kan je daar niet plaatsen. Tegenwoordig unlock je je toestel zonder code in te geven, maar met gezichtsherkenning of met vingerprintscanner. Dan is je toestel unlockt en dan kan je in al je apps dat je staan hebt. Best zet je dan deze nood app in je eerste pagina indien je meerdere pagina's hebt, maar meer kan je helaas niet doen. Wat je wel kan doen is widget toevoegen. Ik heb nog maar juist de 112 app geinstalleerd, tot nu toe zie ik hem niet staan in mijn widgets. Dit zou inderdaad wel handig zijn als die er tussen zou komen. Dan zie jij die ook daar staan. Dan kan je die gebruiken zonder te unlocken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Quit
toch wel ... en het kon al in 2014 (met apps die daarvoor gemaakt zijn ! zoals deze App 112) ...


en vooral deze :

 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
toch wel ... en het kon al in 2014 (met apps die daarvoor gemaakt zijn ! zoals deze App 112) ...


en vooral deze :

Blijkbaar heb je mijn replay niet zo goed gelezen Philip. Ik had het eerst dat een echte app daar plaatsen niet mogelijk is, maar een widget plaatsen kan dan weer wel. Echter op mijn Huawei krijg ik het niet voor elkaar om de 112 app daarop te krijgen. Kan in meldingen geen wijzigingen aanbrengen die noodzakelijk zijn om hem ook als widget te kunnen gaan gebruiken.
 
Zoals je kan zien in de titels van de andere linken die ik postte, niet iedereen maakt dat (kunstmatig) onderscheid. Het wordt vaak gewoon app genoemd.
 
Zoals je kan zien in de titels van de andere linken die ik postte, niet iedereen maakt dat (kunstmatig) onderscheid. Het wordt vaak gewoon app genoemd.
Beste Philip, tja ben een Android freak he. Dat zal mijn probleem zijn zeker? Sorry dat ik te ver gegaan ben daarin. Moet inderdaad soms temperen en meer in normale mensentaal spreken als het om Smartphones gaat. Maar als je er constant mee bezig bent lijkt alles zo vanzelfsprekend dat je soms de pedalen eens verliest. Sorry dat ik weer eens te uitgebreid gegaan ben. Technisch gezien is het ook gewoon de app waarmee je dan kan werken, maar ja he. De techneut in mij komt dan wakker en een widget is dan net geen app en daar maken dan de techneuten als ik een onderscheid in. Maar ik moet dit hier inderdaad globaler gaan uitwerken dat het verstaanbaarder is voor de normale gebruiker. Mijn fout, geef dat graag toe dat ik te diep ben gaan graven.

Ik krijg het op mijn Huawei niet voor elkaar om de 112 app als widget in te stellen, is dat bij u wel het geval? Ik kan mijn meldingen niet aanpassen naar het gewenste. Ik krijg dat er nog geen meldingen zijn geweest en klaar. Ik kan niets veranderen daarin.
 
Heb zelf geen Huawei, maar wel een OnePlus - al even eigenzinnig niet-standaard Android.
 
Heb zelf geen Huawei, maar wel een OnePlus - al even eigenzinnig niet-standaard Android.
Ben jaloers op de OnePlus bezitters, dit zijn toestellen die buiten mijn budget gaan. Maar het zijn toptoestellen. Zeker de eerste generaties waren top.
 
Ben jaloers op de OnePlus bezitters, dit zijn toestellen die buiten mijn budget gaan. Maar het zijn toptoestellen. Zeker de eerste generaties waren top.
Mij hoor je inderdaad niet klagen - heeft op al die jaren nog het eerste probleem tegen te komen ! Werkt vlekkeloos ... altijd !
Wordt nu echter oud door de politiek van Google en Androïd ... de versie die daar op draait is versie 6.0 ...
De app van mijn electrische wagen zei vb. bij de jongste update van de app "vaarwel" - not compatible with your version of Android. Tja ...
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan