Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik heb vragen ivm windows 10 ,ik zou graag windows 7 en windows 10 op mijn pc Medion Akoya hebben,
dat zou gaan met een dual boot of virtualbox.
Nu ivm dual boot ,dan moet je een extra partitie maken op de harde schijf. Ik
heb een harde schijf met C:(nog veel ruimte over en D;recover).
Nu als ls ik eerst een Systeem back up maak met Acronis 2015 naar ext HDD moet ik dan eerst die extra partitie maken en bij in de backup
opnemen. En vermits de windows 10 een Upgrade is moet ik dan 2x die windows 7 erop zetten(volledig (backup)of alleen window7 schone installatie en achteraf
de upgrade uitvoeren en de programma's die compatibel zijn erbij zetten?
Graag een reactie want ik heb nog nooit een dual boot geconfigureerd

Alvast bedankt,
 
Als ik juist geïnformeerd ben , zal men alleen kunnen upgraden naar windows 10 als deze verschijnt. Upgraden van Windows 8.1 naar windows 10 of van Windows 7 naar Windows 10. De preview versie kan men gebruiken vanuit Virtualbox of als Dualboot installeren. Windows versies die draaien via Virtualbox zullen niet kunnen geupgraded worden naar windows 10.
 
@Ranger de TS wil dan ook eerst via virtualbox de Windows 10 testen vooralleer hij de upgrade doe op zijn besturingssysteem ...
de rolback optie die aanwezig is in de Windows 10 via de pc-instellingen werkt niet optimaal ( zelf ondervonden )

**lees hier maar eens na http://www.pctuts.be/f515/de-windows-10-uit-en-kan-gereserveerd-worden-48507-post193986/#post193986 als ook het volgende bericht ...

*je kan dus enkel terug naar de Windows 7 vermits een verse installatie of vermits het terug plaatsen van een image
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan