Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,

Ben van plan om gebruik te maken van dual boot
windows 8.1 en windows 7

Ik heb een laptop Medion Akoya windows 8.1 voor geinstalleerd maar in de bios kan ik niet vanuit
dvd rom booten met windows 7.

Wegens UEFI secure boot,deze heb ik disable gezet maar helpt niet.

Mijn vraag is kan ik wel gebruik maken van een OS systeem bv een windows 7?
mvg
sahulida
 
Als het is omdat je moeite hebt met iets te vinden.
Probeer dan eens de GodMode.
Dan krijg je een uitgebreid configuratiescherm.
Maak een nieuwe map aan op uw bureaublad.
En hernoem die met:
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Bovenstaande kopieren en plakken in de nieuw aangemaakte map.
 
in een eerder topic van hem wilde hij eerst gaan downgraden naar de Windows7...dit raadde ik hem af ....en adviseerde om de programma's op te starten als admin ...als ook om de compatibiliteitsmodus in te stellen op Windows7 sp1 hij vermelde vandaag in dat topic dat alles weer draait zoals het hoort ...en nu wilt hij dus een dual boot gaan gebruiken .. ik kan hier dus niet meer volgen !
 
in een eerder topic van hem wilde hij eerst gaan downgraden naar de Windows7...dit raadde ik hem af ....en adviseerde om de programma's op te starten als admin ...als ook om de compatibiliteitsmodus in te stellen op Windows7 sp1 hij vermelde vandaag in dat topic dat alles weer draait zoals het hoort ...en nu wilt hij dus een dual boot gaan gebruiken .. ik kan hier dus niet meer volgen !

Sorry van misverstand,het is zo alles werkt weer naar behoren software icm windows 8.1,
 
dan snap ik dus niet waarom jij dan de Win7 wilt gaan gebruiken in een dual boot ....
ga jij de Win7 installeren dan ben ik er 100% van overtuigt dat jij de Windows 8.1 links laat liggen ... **correct me iff i'm wrong !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan