Windows 11 Documenten submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
Misschien een domme vraag, maar als ge in Windows 11 een dokument opsloeg kon je bij dokumenten kiezen voor een submap maar in Windows 12 kan dat niet of zie ik iets niet of volg ik een verkeerde weg. , ik bedoel dus " opslaan als "
 
aardbei , u ziet dat ik eerst 11 zeg , man man toch :(
ik bedoel dus een dokument "opslaan als "....
een nieuw dokument dat ge maakt in bvb Exel ( in mijn geval is dat bij Libre office , dit terzijde ) en ge dan in een submap wil steken van die dokumenten
nu kunt ge maar kiezen uit dokumenten zelf en moet ge dan in dokumenten gaan zoeken naar die submap
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-12-21 134145.png
    Schermafbeelding 2023-12-21 134145.png
    59.7 KB · Weergaven: 34
Ik ben nogal huiverig om een antwoord te geven omdat ik daar een logo zie van een cloudopslag, iets wat ik nooit gebruik.
Voor de rest kan ik wel zeggen dat er niets is veranderd tussen Windows 10 en Windows 11 qua opslaan als. (in ieder gevel niet voor een Office bestand. )
Misschien wat meer uitleg en of duidelijkere schermafdrukken kunnen een oplossing brengen.
 
Pagadder , u hebt gelijk , ik zie nu ook als dat ik zoals vroeger kan opslaan als ik rechts klik en enz doe ,( ik heb het moeilijk als ik het wel direkt naar links wil opslaan in de dokumenten of slepen )
ik leg het misschien nieyt uit zoals het zou moeten maar wel al een beetje gered door nog meer te zoeken ondertussen via al de tips
 
Slaat m.i. nergens op .. je kan nog altijd:
  • opslaan in de root van Documenten
  • opslaan in een bestaande folter van Documenten
  • of een nieuwe folder aanmaken in Documenten en daarin opslaan.
1703167458420.png


Zie dus geen probleem...
 
ik heb het moeilijk als ik het wel direkt naar links wil opslaan in de dokumenten of slepen
Is normaal gezien ook niet veranderd.
Maar (persoonlijke mening) Office verkenner is nog nooit echt mijn ding geweest.
Ik heb mappen zoals office voorbeeldjes die zijn onderverdeelt zijn in excel formules, excel vba of acces voorbeeldjes, enz....
als ik een bestandje wil verslepen van rechts naar links bv van downloads naar excel formules dan geeft het meestal een problemen. (staat in het verkeerde mapje of zo, of ik moet heel snel verslepen)
Maar dat was in Windows 10 ook zo.
daarom gebruik ik
http://multicommander.com/
In het rechtse scherm kies ik de file die ik wil verplaatsen en in het linkse scherm de plaats waar ik de file wil hebben.
Geen centje pijn.
Multicommander is gratis.
 
Ook voor taal, vooral voor taal is A.I. een handig ding :

"De afkorting "m.i." wordt in het Nederlands geschreven met kleine letters en puntjes. Het wordt uitgesproken als "mijns inziens". Het betekent "in mijn mening" of "naar mijn mening". Het is een veelgebruikte afkorting in het Nederlands, zowel in informele als formele contexten.

Voorbeelden van het gebruik van de afkorting "m.i." zijn:

  • "M.i. is dit de beste oplossing."
  • "M.i. is het tijd voor verandering."
  • "Ik vind, m.i., dat we dit moeten doen."
Het is aan te bevelen om de afkorting "m.i." te gebruiken in plaats van de volledige zin "mijns inziens". Dit maakt de tekst korter en bondiger."

Met dank aan Google Bard
 
Prima soft ! Gebruik ik ook... maar dat lost je verondersteld probleem niet op hé ... want bij het bewaren van een document krijg je sowieso het dialoogscherm van Windows te zien.

Maar kijk eens goed : het probleem dat je meent te hebben dat je geen submap kan maken en/of selecteren bestaat gewoon niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan