Windows 11 Dell AIO 7410 Optiplex, Integrated webcam

mdc1756

Steunend VIP lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn webcam gebruik of de camera dan zie ik blauwe strepen in het beel soms veel, soms groen erbij, dan soms het volledige beeld met alle kleuren, soms zwart en dan soms ook wel een gehele tijd goed, is wel vervelend. Meer info als onderstaand kan ik niet geven, hij zou over de nieuwste driver beschikken als ik dit opzoek via apparaatbeheer. Last van de warmte, kabeltje losjes aan het moederbord, ik weet het niet, iemand een gedacht.
Thanks.

1786728629578.png

wel al twee keer deze foutmelding gevonden als ik perfmon /rel uitvoerde

1786728805170.png

de laatste keer was als ik de windows wou herstarten voor de dinsdag update dat dit programma nog draaide.
Maar als ik de Intel pagina op nieuwe drivers laat zoeken is alles up to date.

up-to-date vergelijkt versies ... dat zegt niets over de werking van de driver/service.
Kan corrupt zijn ...
Maar ik heb geen ervaring met het 'vernieuwen' van zo'n driver/toepassing/service.

Iemand hier wel ?

wat bedoel je/doe je met "online vindt hij niets" ???
Verwacht niet dat zo'n spec. hardware gebonden drivers updates krijgen in Windows Update hé !
1786740472879.png
had dit een geprobeerd, even naar bovenstaande zien,

win 10 of win 11 kiezen als besturings systeem , serienummer-productnummer bij de hand houden
Hoi, ja die site gebruik ik veel en die zoekt naar specifieke drivers maar alles lijkt up to date, moet ik naar iets anders zoeken, hij geeft ook geen hardware fouten aan, ik hoor je graag terug.

inderdaad ik zie dus niets misschien een screenshot als dit kan
het kan wel, maar dan met de knop rechts boven :
1786745048519.png
maar dat is naar individuele personen.
Kan je dus op een forum niets mee aanvangen...

Maar er is een prima oplossing om chats te exporteren naar PDF, gedeeltelijk of de ganse discussie.
Extensie voor Chrome : PrintFriendly.

Probleem is dat ik de naam niet van de camera ken, ik kan hem verwijderen en dan herstarten of een reset doen.
De info die ik verkreeg met programma staat in # 1
Aangezien het blijkbaar een embedded is in een laptop stelt dat probleem zich niet.

Device verwijderen uit Device Manager.
Windows herstarten
Device Manager terug uitvoeren en er zal een geel vraagteken verschijnen bij het device in kwestie
Driver updaten en bij het zoeken NIET zoeken op PC, maar wel op internet
installeren van de gevonden driver en als die compatibel genoeg is voor Win11 werkt het terug beter...

komt die optie ervan zelf bij te staan op het net, vroeger zag ik dit ook maar nu als ik dit open staat dit er toch niet tussen, vroeger wel dacht ik nu alleen tussen updates en op pc zoeken, raar vind ik

Vergelijkbare onderwerpen

• Gesloten
  • Vraag Vraag
Windows 11 dell
Reacties
9
Weergaven
759
  • Gesloten
  • Vraag Vraag
Reacties
9