Dat is weer een goede

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Deze mail kreeg ik binnen in spam

Hallo!



Ik ben een professionele hacker die toegang heeft tot uw besturingssysteem.

Ik heb ook volledige toegang tot uw account.



Ik hou je nu al een paar maanden in de gaten.

Het is een feit dat je bent geinfecteerd met malware via een site voor volwassenen die je hebt bezocht.



Als je hier niet bekend mee bent, zal ik het uitleggen.

Trojan Virus geeft me volledige toegang tot en controle over een computer of ander apparaat.

Dit betekent dat ik alles op je scherm kan zien, de camera en microfoon kan inschakelen, maar je verdenkt het niet.



Ik heb ook toegang tot al uw contacten en al uw correspondentie.



Waarom heeft uw antivirus geen malware gedetecteerd?

Antwoord: Mijn malware gebruikt de driver, ik update zijn signatures elke 4 uur zodat uw antivirus stil is.



Ik heb een video gemaakt die laat zien hoe je masturbeert in de linkerhelft van het scherm en in de rechterhelft zie je de video die je hebt bekeken.

Met een muisklik kan ik deze video verzenden naar al uw e-mails en contacten op sociale netwerken.

Ik kan ook de toegang posten tot al uw e-mailcorrespondentie en messengers die u gebruikt.



Als je dit wilt voorkomen,

breng het bedrag van 950€ over naar mijn bitcoin-adres (als je niet weet hoe je dit moet doen, schrijf dan naar Google: "Koop Bitcoin").



Mijn bitcoin-adres (BTC Wallet): 1GXDt3MAyT5D7Sjwa9MShLCDdPKx9mpDNZ



Na ontvangst van de betaling, zal ik de video verwijderen en je zult me nooit meer horen.

Ik geef je 48 uur om te betalen.

Zodra u deze e-mail opent, werkt de timer. Ik ontvang onmiddellijk een melding over dit evenement.



Onthouden, na de tijd die aan u is gegeven, wordt de video onmiddellijk verspreid!



Het heeft geen zin om te klagen bij de politie, omdat deze brief niet kan worden getraceerd als en mijn bitcoin-adres.

Ik maak geen fouten.



Als ik zie dat je dit bericht met iemand anders hebt gedeeld, wordt de video onmiddellijk verspreid.



Beste wensen!
 
Dat is een bekende. Die wordt aan tienduizenden e-mailadressen gestuurd. Ik kreeg hem een jaar geleden: op 6 februari 2019.
Ik heb hem bewaard. Als ik eens flink wil lachen, dan lees ik hem nog eens over.

Bij mij leek de e-mail verstuurd te zijn vanaf mijn eigen e-mailadres. Mijn e-mailadres was dus gespooft.
De e-mail was verzonden via het IP adres 200.107.35.66. Dat is een IP-adres van Ecuador.
 
@Tuts Wat me vooral verwonderd is dat je er nu pas mee geconfronteerd wordt blijkbaar .... Ik kreeg er ook zo een jaar geleden mee te maken en wel op de mailserver van een sportclub waar ik webmaster van ben !!! Dan is het wel andere koek, want de spoofing was uitgevoerd, niet op een mailadres maar op een mailing list ! Man, dagen heb ik daar in gestoken om dat de baas te worden op een zodanige manier dat de geadresseerden van de mailing list hier niet dagenlang mee geconfronteerd werden maar anderzijds toch de interne communicatie ongeschonden bleef.

PS : ik zou wel eens willen zien welke filmpje er te zien zou zijn ... iets te ongeloofwaardig om mij schrik aan te jagen maar bij velen met boter op het hoofd of liever .... ja, je snapt hem ... kan ik me voorstellen dat er paniek ontstaat !
 
Trojan Virus = een paard met corona-virus of wat ? Iets horen luiden, maar de klepel nog niet gevonden ... giller !
 
Als er maar eentje in trapt, dan maakt die oplichter al winst...

Er is blijkbaar wel sprake van een forse verhoging: ik hoefde een jaar geleden nog slechts 353 euro te betalen, terwijl Tuts nu maar liefst 950 euro moet dokken om vertoning van het filmpje te voorkomen... :oops:
 
Hier zijn mijn belangrijke email adressen allemaal vrij van spam. Maar ga ik naar mijn spamadressen dan zit er 1 tussen waar dagelijks rond de 1000 spam berichten op binnenloopt.
niet erg, CTRL A en de DEL knop en de postbus is weer leeg. Mapje verwijderde items legen en klaar.
 
Een professionele zot die hulp nodig heeft van een professionele psychiater ??
 
Schrijven dat hij beelden heeft van mijn pc waar geen camera aanhangt....... héééééél sterk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan