Status
Niet open voor verdere reacties.

postb4

Steunend lid
Vip Lid
Elke keer als Win10 opstart krijg ik een klein schermpje te zien met program Terminated Unexpectedly en een rood kruis met config file not found, ik heb al zitten zoeken maar hoe en waarom en nog belangrijker hoe krijg ik het weg, weet iemand raad
bij voorbaat bedankt !!!!
 
heb je deze aangekocht ...indien je deze niet aangekocht heb verwijder je deze eens ...denkelijk heeft het een met het ander te maken vermoed ik zo .
heb deze verwijderd en de computer opnieuw opgestart, maar nu krijg ik eerst een errorcode 0x80070426 en kort daarna hetzelfde schermpje weer.
 
voordat je dus spywareterminator verwijderde diende je eerst wel de service spywareterminator gestopt te hebben ...dit heb je blijkbaar niet gedaan ..
de fout code die je krijgt te zien is wellicht omdat dus de "Software Licensing Service" uit staat ...dit kan dus door spywareterminator veroorzaakt zijn ..
de service software licensing controleert dus je Windows licentie in de Windows 10 heet deze service "Software Protection"
je dient dus bij deze Service de opstart-type automatisch vermeld hebben te staan ...of op zijn minst automatisch vertraagd starten deze mag zeker niet uit staan .

in het zoekvenster bij start type je services.msc en je dient dus naar Software Protection te gaan ... dubbel klik op deze en start deze vervolgens op ..

f9f63c916f-Ashampoo_Snap_2017.04.01_14h34m48s_001_.png
 
win 10 config file not found

win 10 config file not found

voordat je dus spywareterminator verwijderde diende je eerst wel de service spywareterminator gestopt te hebben ...dit heb je blijkbaar niet gedaan ..
de fout code die je krijgt te zien is wellicht omdat dus de "Software Licensing Service" uit staat ...dit kan dus door spywareterminator veroorzaakt zijn ..
de service software licensing controleert dus je Windows licentie in de Windows 10 heet deze service "Software Protection"
je dient dus bij deze Service de opstart-type automatisch vermeld hebben te staan ...of op zijn minst automatisch vertraagd starten deze mag zeker niet uit staan .

in het zoekvenster bij start type je services.msc en je dient dus naar Software Protection te gaan ... dubbel klik op deze en start deze vervolgens op ..

f9f63c916f-Ashampoo_Snap_2017.04.01_14h34m48s_001_.png
de errorcode is nu weg maar het kleine schermpje is er nog steeds ??
 
eerder werd je gevraagd welke programma's er gestart worden bij het opstarten van Windows ... ook werd er je gevraagd of je geen herstelpunt of een backup kunt gebruiken van voor dat dit probleem bestond ... heb je geen van beiden dan denk ik dat je je systeem best opnieuw instelt m.a.w. je neemt de optie deze pc opnieuw instellen ..
*nergens word er een foutcode vermeld betreffende de vermelding " config file not found " en dit maakt het dus moeilijk om een oplossing aan te reiken ..
 
eerder werd je gevraagd welke programma's er gestart worden bij het opstarten van Windows ... ook werd er je gevraagd of je geen herstelpunt of een backup kunt gebruiken van voor dat dit probleem bestond ... heb je geen van beiden dan denk ik dat je je systeem best opnieuw instelt m.a.w. je neemt de optie deze pc opnieuw instellen ..
*nergens word er een foutcode vermeld betreffende de vermelding " config file not found " en dit maakt het dus moeilijk om een oplossing aan te reiken ..
ik ben erachter gekomen dat dit een fout was van een Dell programaatje SYSTEM DETECT, heb deze verwijderd en toen was de melding weg, het betrof en DELL XPS laptop, en over het algemeen ben ik wel tevreden over de service van DELL, aangezien het opgelost is wil ik iedereen die hier tijd en energie in gestoken heeft bedanken, de hulp is hier voortreffelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan