msconfig cleanup

Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
vroeger kon die programma gebruiken om bestanden te verwijderen waarvan het vinkje verwijdert was als msconfig gebruikte
doch in windows 7 werkt die programma niet

mijn vraag is bestaat er een andere mogelijkheid om deze bestanden toch te verwijderen
 
via msconfig kun je nooit programma's verwijderen , je kunt daar wel programma's uitzetten om mee op te starten tijdens het opstarten van je systeem..
ik denk dat je , je hier ergens in vergist ..
om programma's te verwijderen ga je via het configuratiescherm naar "programma's en onderdelen "
 
wel het zijn die uitgezette programma's die je vroeger kon verwijderen met msconfig cleanup en dat gaat nu niet meer in windows 7
 
je bedoelt dan echter niet de programma's maar eerder de vermelding in de lijst van msconfig wel daarvoor dien je nu een extra tool te installeren ...maak echter vooralleer je dit toepast een herstelpunt aan ...
download het MsConfig Cleanup Tool
Wees gewaarschuwd dat dit op eigen risico is !

edit 11.49 uur
het msc cleanup tool krijg ik dus niet aan de praat ...!
niet in een virtueelle omgeving en niet op de gewoonne manier : het laat zich wel installeren maar doet niet wat het zou moeten doen !!!!
edit 12.30
ik kreeg dit niet werkende omdat dit uitsluitend op een 32bit systeem kan werken !!!!
dus het ms config cleanup tool is niet voor de 64bit gebruikers !!!
 
Laatst bewerkt:
je bedoelt dan echter niet de programma's maar eerder de vermelding in de lijst van msconfig wel daarvoor dien je nu een extra tool te installeren ...maak echter vooralleer je dit toepast een herstelpunt aan ...
download het MsConfig Cleanup Tool
Wees gewaarschuwd dat dit op eigen risico is !

edit 11.49 uur
het msc cleanup tool krijg ik dus niet aan de praat ...!
niet in een virtueelle omgeving en niet op de gewoonne manier : het laat zich wel installeren maar doet niet wat het zou moeten doen !!!!
edit 12.30
ik kreeg dit niet werkende omdat dit uitsluitend op een 32bit systeem kan werken !!!!
dus het ms config cleanup tool is niet voor de 64bit gebruikers !!!

Zojuist eens geinstalleerd op een 32-bits Home premium zonder problemen. Hier werkt het. Maar ik heb het proggie meteen weer verwijderd omdat ik er niets aan heb.
 
ik heb via ccleaner deze uitgezette programma's kunnen verwijderen
bedankt voor de hulp
 
dan gaan we hier er een slotje op zetten , een fijne zonnige dag verder ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan