Code 800736B3 -Wil geen updates installeren
Windows 7professional 32 bits – SP1
KB3031432 >Mislukt
idem voor KB3004375 + KB 3035131 + KB 3046049 + KB3033929
Telkens mislukt, computer afleggen installeert deze 5 updates maar na opnieuwop te hebben gestart zijn ze niet geïnstalleerd
Na zoeken op het www opdracht sfc /scannow uitgevoerd in veilige mode
Diagnose:
Er zijnbeschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.De details zijn opgenomen in CBS.log
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.Log
Bestand openenlukt niet (Toegang geweigerd)
Kopie gemaaktvan bestand (122MB) en geopend.
Gezocht naar“cannot repair” en het volgende gevonden:
Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:16{8}]"msjh.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-MicrosoftJhengHei, Version = 6.1.7600.16385, pA= PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:14{7}]"mip.exe" ofMicrosoft-Windows-TabletPC-MathInputPanel, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Font Aparajita reeds verwijderd enterug geïnstalleerd zonder resultaat.
De mip.exe fout was er eerst nietdeze is pas gekomen nadat is volgende handeling had uitgevoerd:
Start een cmd-prompt op "Alsadministrator "
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution enklik op enter
geef als laatste net start wuauserv in en klik op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdrachtom te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .
Reeds scan uitgevoerd metmalwarebytes en CCleaner en alle problemen opgelost.
Is een PC waarvan ik geencd’s heb.
Er staan een aantalprogramma’s op geïnstalleerd dat ik niet wil verliezen en waarvan ik deinstallatie software niet heb, dus 7 volledig opnieuw installeren is geenoptie.
Iemand een (mogelijke)oplossing?
Windows 7professional 32 bits – SP1
KB3031432 >Mislukt
idem voor KB3004375 + KB 3035131 + KB 3046049 + KB3033929
Telkens mislukt, computer afleggen installeert deze 5 updates maar na opnieuwop te hebben gestart zijn ze niet geïnstalleerd
Na zoeken op het www opdracht sfc /scannow uitgevoerd in veilige mode
Diagnose:
Er zijnbeschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.De details zijn opgenomen in CBS.log
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.Log
Bestand openenlukt niet (Toegang geweigerd)
Kopie gemaaktvan bestand (122MB) en geopend.
Gezocht naar“cannot repair” en het volgende gevonden:
Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:16{8}]"msjh.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-MicrosoftJhengHei, Version = 6.1.7600.16385, pA= PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Cannotrepair member file [l:14{7}]"mip.exe" ofMicrosoft-Windows-TabletPC-MathInputPanel, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch
Font Aparajita reeds verwijderd enterug geïnstalleerd zonder resultaat.
De mip.exe fout was er eerst nietdeze is pas gekomen nadat is volgende handeling had uitgevoerd:
Start een cmd-prompt op "Alsadministrator "
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution enklik op enter
geef als laatste net start wuauserv in en klik op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdrachtom te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .
Reeds scan uitgevoerd metmalwarebytes en CCleaner en alle problemen opgelost.
Is een PC waarvan ik geencd’s heb.
Er staan een aantalprogramma’s op geïnstalleerd dat ik niet wil verliezen en waarvan ik deinstallatie software niet heb, dus 7 volledig opnieuw installeren is geenoptie.
Iemand een (mogelijke)oplossing?