Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Gisteren avond is er een update van de drivers voor de grafische kaart (NVIDIA GeForce Experience) geweest.

Nu zijn de bureaubladpictogrammen allemaal verdubbeld in grootte en langs Instellingen - Systeem - Beeldscherm - Geavanceerde Beeldscherminstellingen - Tekstgrootte en andere items afzonderlijk aanpassen - Pictogrammen aanpassen gebeurt er niets meer. Onmogelijk de pictogrammen kleiner of groter te maken.

De driver met Systeemherstel verwijderen is onmogelijk omdat er geen herstelpunten zijn (moet eerst voor elke schijf handmatig in werking gesteld worden en dan zelf een herstelpunt aanmaken).

Iemand een suggestie om dit terug in orde te brengen (vorige grootte)?
 
zet de muispijltje eens op je bureaublad dan rechts klikken en kies beeld daar kan je normaal kiezen groote normaal of kleine pictogrammen

ik hoop voor jou dat het zo lukt sucses
 
ik heb hier gisteren ook een update binnen gekregen voor mijn 14 jaar oude NVIDIA GeForce GT 9600
nogthans verliep hier alles goed d.w.z. tijdens het update proces verschrok ik hier effe omdat het beeldscherm hier veranderde en kleiner werd ( kreeg aan weerszijden een 5 cm zwarte balk ) nadat de pc gedaan was met de update volgte een herstart van het systeem en na de herstart was alles terug in orde..

Ashampoo_Snap_2015.09.25_19h01m51s_008_.png

rechtsklik op een lege plaats op je bureaublad ...
selecteer " beeld "
zorg nu dat bij " pictogrammen automatisch schikken en bij pictogrammen uitlijnen op raster géén vinkje vermeld staat (met vinkje bedoel ik hier een zwart bolletje ).
kies dan voor kleine pictogrammen en sleep deze dan zo als je deze geplaatst wenst te hebben ...

die van mij staan alle bij elkaar ...



**ik zie dat er al gereageerd werd terwijl ik er mee bezig was ...
maar er werd wel vergeten te vermelden dat men hier eerst de pictogrammen dient vrij te geven door dus de vinkjes weg te halen ...
 
Het probleem is niet van de baan. Iedere keer dat de pc wordt opgestart zijn de pictogrammen terug groter en staan niet meer gerangschikt, alhoewel er een vinkje staat bij: uitlijnen op raster.

- de pictogrammen veranderen van "kleine" pictogrammen naar "normale" pictogrammen.
- de pictogrammen staan normaal "soort bij soort", verdeeld over het ganse scherm en nu staan ze ongesorteerd aan de linkerzijde van het scherm.
 
Automatisch schikken staat uit, maar als ik "uitlijnen op raster" uitvink komen de pictogrammen gedeeltelijk over elkaar te staan.

We zullen het eens proberen en daarna terug opstarten.
 
hier staan de vinkjes uit ...en mijn pictogrammen staan zeer dicht bij elkaar ...
zet ik de vinkjes aan dan zullen ook mijn pictogrammen verdeeld over het bureaublad weergegeven worden .

Ashampoo_Snap_2015.09.27_22h53m35s_007_.jpg
 
Bij mij staan die pictogrammen verspreid over het bureaublad, soort bij soort.

Daardoor weten de kleinkinderen op welke pictogrammen ze wel of niet mogen klikken.

Links mogen ze gebruiken, rechts moeten ze afblijven. Daarom moet "uitlijnen op raster" aangevinkt zijn.
 
ik kan evenzeer mijn pictogrammen rangschikken indien ik dit dus wil ..
en dit zonder dat de vinkjes aanstaan !
**dit zou bij u ook zo moeten zijn ... op welke resolutie staat je beeldscherm ingesteld !

Ashampoo_Snap_2015.09.27_23h03m18s_009_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan