Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Gisteren avond is er een update van de drivers voor de grafische kaart (NVIDIA GeForce Experience) geweest.

Nu zijn de bureaubladpictogrammen allemaal verdubbeld in grootte en langs Instellingen - Systeem - Beeldscherm - Geavanceerde Beeldscherminstellingen - Tekstgrootte en andere items afzonderlijk aanpassen - Pictogrammen aanpassen gebeurt er niets meer. Onmogelijk de pictogrammen kleiner of groter te maken.

De driver met Systeemherstel verwijderen is onmogelijk omdat er geen herstelpunten zijn (moet eerst voor elke schijf handmatig in werking gesteld worden en dan zelf een herstelpunt aanmaken).

Iemand een suggestie om dit terug in orde te brengen (vorige grootte)?
 
wie heeft de Enterprise versie ?
enkel diegene die deze via via verkregen hebben !
of bedrijven maar de Enterprise versie is niet voor de gewone thuis gebruikers !
 
Een Upgrade is geen update . Een Upgrade is een nieuwere of hogere versie . Een update is een verbeterde versie . Updates zijn er om verbeteringen aan te brengen .
Bij Ubuntu verschijnt om de twee jaar een nieuwe LTS versie die vijf jaar ondersteund word . Als ik in 2017 niet wil Upgraden naar een nieuwere LTS versie kan ik dat ook laten uitstellen .
 
Elke software bouwer gaat wel eens in de fout als er onvoorziene dingen gebeuren en in dit geval de nieuwe besturing Windows 10.

Dit keer is het ESET, de andere keer is het iemand anders. Hardware makers kampen vaak met dezelfde problemen.

Ik heb de problemen niet, omdat ik maar 1 test pc op Windows 10 heb draaien en dat zonder enige externe beveiliging. Deze test pc zal het met de Microsoft beveiligingen moeten doen. Gaat het fout, dan gaat het maar fout.

Verder heeft ESET NOD32 mij nog nooit in de steek gelaten met alle besturingen van voor Windows 8.

Eigenlijk vind ik het persoonlijk erg jammer dat dit gebeurd is omdat ESET voor mij als Window 7 gebruiker nog steeds op nummer 1 staat.
 
Voor de gebruikers van een oudere versie van Eset:

<<We've found out that the issue continues to occur with Cleaner module 1113 if an ESET product not supporting Windows 10 is installed. With the latest version installed, it shouldn't occur. We've made one more fix to prevent the issue from occurring even if an older version of an ESET product is installed. A Cleaner module with this fix (1114) is now available on pre-release update servers.Is there anybody with a Windows 10 compatible version installed (the latest one available on the web) who is experiencing the issue despite having Cleaner module 1113 installed?>>

Indien u niet de laatste versie van Eset gebruikt moet u een nieuwe handmatige update doen zodat opschoon module 1114 kan geïnstalleerd worden.
Daarna terug opstarten.
 
Ik heb nu norton erop staan maar dat maakt niets uit de bureaublad pictogrammen staan gewoon weer aan de linkerkant met opstarten, wat ook gebeurt is dat de instelling van de bureaublad icoontjes weer is gewijzigd naar raster instelling en ook staat weer de instelling op normale pictogrammen en niet zoals ik had ingesteld op kleine pictogrammen ! dus dat gebeurd nu , dus dat is nu wat er fout gaat.
 
Twee mogelijkheden.
1. Windows 10 eraf
2. Gaan klagen bij Microsoft want het zijn zij die altijd maar verkeerde updates uitbrengen voor de hardware . Je leest overal van Windows 10 gebruikers die een NVidia grafische kaart hebben, problemen hebben na de laatste update.
Tja de Linux gemeenschap schrijven zelf bijna alle tools en updates voor de hardware. Misschien kan Microsoft er iets gaan bijleren.

#101 , na 2 maanden zijn de kopzorgen die microsoft veroorzaakt heeft nog niet opgelost.
 
Ik heb nu norton erop staan maar dat maakt niets uit de bureaublad pictogrammen staan gewoon weer aan de linkerkant met opstarten, wat ook gebeurt is dat de instelling van de bureaublad icoontjes weer is gewijzigd naar raster instelling en ook staat weer de instelling op normale pictogrammen en niet zoals ik had ingesteld op kleine pictogrammen ! dus dat gebeurd nu , dus dat is nu wat er fout gaat.

Hebt u ook een "clean install" gedaan van W10?

Enkel Eset verwijderen en vervangen door een andere virusscanner helpt niet!!!!!!

Werkwijze: W10 verwijderen (volledig) en daarna terug installeren en de laatste versie van Eset met opschoon module 1113 gebruiken of een andere virusscanner.

Ofwel probeer je eerst #110 (maar dan moet je wel Eset hebben als virusscanner)
 
wie heeft de Enterprise versie ?
enkel diegene die deze via via verkregen hebben !
of bedrijven maar de Enterprise versie is niet voor de gewone thuis gebruikers !


Ik wil nu niet moeilijk doen , denk gewoon logisch na .

Mijn Windows 10 werkt perfect en ik maak een herstelpunt., of kan dat ook niet meer ?
Microsoft brengt een verkeerde driverupdate uit , mijn PC doet raar en Microsoft onderneemt niets omdat ze geen oplossing vinden.
Ik zet mijn PC terug naar een herstelpunt en die foutieve update word altijd maar opnieuw aangeboden en automatisch geïnstalleerd .
Wat moet ik dan doen ? Ander alternatief van OS of mijn computer naar het containerpark brengen, Microsoft verhelpt toch het probleem niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan