Hardware brother mfc-490cn scant/print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die Lattitude aangesloten, als gebruiker dan. Is snel.
Mijn printer, daar heb ik al 2 maal de driver gedownload, op t' laatste van het proces 'plug de usb van de printer in" blijft het 'volgende' grijs. Gaat dit niet als 'Gebruiker' ?
Printer staat aan, ietts wringt.
 
één ding vergeten jullie: TS had een budget probleem ...
Nee dat vergeten wij helemaal niet, ik zeker niet. Wij hebben zelf niet zo een groot budget. Alles is hier ook oud. Ik heb zelf een laptop met een tweede generatie intel core i5. Dus ook niet de meest performante en nieuwste laptop. Onze all in one printer is de goedkoopste die we konden vinden. Dus beseffen wij maar al te goed hoe het is om met weinig centen toch te kunnen computeren.
 
Geef toe : de link volgt op een vraag van jezelf over Windows 7 ondersteund of niet ?
En dan komt er een verwijzing die blijkbaar over vervanging advies wil geven - niemand die deze gedachtensprong kon volgen denk ik.

(los van mijn persoonlijke mening dat die Epson EcoTank toestanden niet deugen...)
 
1671201864596.png

geen ondersteuning voor .... welke windows??? lezen maakt een mens wijzer ....
item #8 van dit verhaal.
 
En toch kon ik daarstraks een testpagina afdrukken, voor de overige prints is het steeds foert.

Duidelijk hé ... de testpagina komt intern uit de printer en de andere over de verbinding met net of PC. Daar zit het dus.
Je hebt genoeg zaken aangereikt gekregen om na te kijken denk ik :
* update drivers
* netwerkverbinding of USB link checken
* herinstalleren printer in je Windows (en liefst in ondersteunde versie)
* ...

Ik stel voor dat we het hier dan ook bij laten tot je enige feedback daaromtrent geeft.
 
De testpagina van de printer zelf is met vele puntjes van elke kleur, ontbreken er een paar dan moet je gaan reinigen.
Dit was een testpagina vanuit 'Printers', gewoon wat tekst. Wil ik de driver erin zetten dan krijg ik een rood driehoekje (en foert).
Het kan zijn dat ik een printer scanner koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan